جک بازویی 2000 کیلویی یال مدل تانک
جک بازویی 2000 کیلویی یال مدل تانک

جک پارکینگی یال مدل تانک مناسب درب های فوق سنگین هر لنگه 1/5 تن

  • توان جابجایی هر لنگه درب 1.5 تن
  • برای طول هر لنگه درب تا 4 متر
  • گارا
  • ولتاژ موتور 220 ولت
  • گارانتی 36 ماهه
58,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Yaal Tank

قویترین جک بازویی بازار جک یال مدل تانک 1.5 تن

انتخاب یک جک درب پارکینگ مناسب برای درب های فوق سنگین که دارای ارتفاع بیش از 4 متر و وزن بیش از 1500 کیلو گرم دارند اصلا کار آسانی نیست چراکه هیچ جک پارکینگی ایرانی قادر به جابجایی این نوع درب ویلا یا ساختمان نبوده و درصورت نصب درب اتوماتیک های متداول در بازار بر روی آن طول عمر آن به چند ماه هم نخواهد رسید. جک پارکینگی دو لنگه یال مدل تانک (Tank) یک محصول بسیار منحصر بفرد بوده که به دلیل داشتن شفت 70 سانتی و همچنین موتوری با ابعاد 5 برابر دیگر جک های الکترومکانیکی و پوسته بسیار مقاوم این امکار را به شما می دهد تا برای درب های بسیار سنگین که وزن هرلنگه آن به 1/5 تن می رسد استفاده نمایید. سیم پیچ تمام مس ساخته شده در موتور این دستگاه امکان تردد بالا تا 100 مرتبه در روز را برایتان فراهم میسازد. هرچند این درب ها به دلیل کاربری که دارند عموماً برای محیط های پر رفت و آمد استفاده نیم شوند و این مقدار باز و بسته شدن عدد بسیار مناسبی به حساب می آید.

جک پارکینگی KAPER یال

 

ترکیب جک ریلی و بازویی!

با دیدن ظاهر این جک درب پارکینگ یال مدل تانک به این موضوع پی خواهید برد که قسمت انتهایی آن اصلا شبیه دیگر جک های برقی نبوده و شکل آن بسیار شبیه به موتور درب ریلی میباشد. قدرت باورنکردنی این درب اتوماتیک شاین امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از آن برای درب های تک لنگه که وزنی معادل 1000 کیلوگرم و عرضی تا 5 متر را دارند به راحتی استفاده نمایید بدون آنکه فشاری متحمل او شود. 

 

مدار فرمان هوشمند

عملکرد مدار فرمان بکار رفته در جک تانک بسیار شگفت انگیز بوده و با استفاده از آن می توان تمامی تنظیماتی که یک کاربر احتیاج دارد را به خوبی اجرا نمود. برد yaal مدل tank دارای ویژگی سیستم تشخیص مانع می باشد. به این صورت که با نصب چشمی فتوسل بر روی درب پارکینگ هر زمان که مانعی در باز و بسته شدن درب وجود داشته باشد و یا رفت و آمد با تاخیر انجام شود چشمی فتوسل باعث میشه عملکرد جک برعکس شود. همچنین بدلیل داشتن قابلیت های پیش فرض باعث می شود تا در هنگام نصب ، تکنسین ها نیازی به تنظیمات نداشته باشند که همین امر باعث سهولت در نصب و راه اندازی این جک برای همکاران نصب میباشد.

 

دارای مد اسباب کشی

یکی دیگر از ویژگی های مختص به این جک درب پارکینگ یال ، بدون شک مد اسباب کشی می باشد. برای استفاده از این حالت بعد از بازکردن درب، مقابل چشمی را برای 30 ثانیه بگیرید. سپس حالت اتوماتیک بسته شدن درب خاموش می شود و می توانید به راحتی برای عبور لوازم منزل خود از خارج به داخل و از داخل به خارج استفاده کنید. برای خارج شدن از این حالت لازم است تا یک بار درب را ببندید تا عملکرد به حالت قبل خود برگردد.

 

پرقدرت و بی صدا

قدرت چشم گیر این درب خودکار باعث شده تا به عنوان قوی ترین جک الکترومکانیکی در بین برند های خارجی و ایرانی قرار گیرد که نظیر آن را تاکنون مشاهده نکرده ایم. هرچند در سیستم های هیدرولیکی نیز تعداد بسیار اندک و انگشت شماری وجود دارند که به قدرت آن برسند و برای تهیه باید هزینه بسیار بیشتری را پرداخت نمایید. اما فقط توان بالای او نیست که شمارا شگفت زده می نماید بلکه کارکرد روان و بدون صدایش شما را مجذوب خود خواهد کرد و متوجه خواهید شد که این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است و برای قیمت نسبتاً بالای آن دلیل محکمی وجود دارد.

ابعاد جک پارکینگ یال مدل تانک

کلید خلاص کن آلنی

درهنگام قطعی برق یا مشکلاتی که مانع ازکارکرد موتور دستگاه می شود می بایست درد را بصورت دستی باز و بسته نمایید. برای این کار لازم است تا کلید خلاص کن آلنی را همراه خود داشته باشید و با وارد کردن آن در جای تعبیه شده اقدام به آزاد نمودن گیربکس کرده و سپس درب را با دست جابجا نمایید. برای برگرداندن آن به حالت قبل لازم است تا گیربکس بازوها را مجدداً درگیر نموده و برای این عمل باید کلید را بر خلاف جهت قبل بچرخانید و ریموت را بفشارید.

کلید خلاص کن

مناسب برای شرایط آب و هوایی گوناگون

داشتن بدنه مستحکم و عایق بندی اصولی و صحیح این جک درب اتوماتیک یال 1500 کیلویی دولنگه باعث شده تا در برابر نفوذ باران و گرد و غبار مقاوم باشد و از همین رو طول عمر و راندمان را به طرز محسوسی بالا ببرد. همچنین گزینه بسیار مناسبی برای مناطق شمال و جنوب کشور بوده و کاربران به هیچ عنوان نگران کارکرد درست و خرابی آن نباشند چراکه دارای استاندارد محافظتی IP44 می باشد و با تست های مختلف این گواهینامه را دریافت نموده است.

جک تانک یال

خرید قوی ترین جک بازویی بازار

اگر برای منزل یا ویلای خود به دنبال قوی ترین جک درب بازویی یا دولنگه و یا حتی تک لنگه می گردید که بتواند تا وزن هر لنگه درب 1/5 تن را جابجا نماید بهترین گزینه که هزینه کمتری نیز در بر داشته باشد، جک پارکینگی 1500 کیلو یال مدل تانک می باشد که می توانید نمونه نصب شده آن را با چشم خود ببینید و به قدرت و عظمت آن ایمان بیاورید.

 

محتویات داخل بسته بندی جک درب اتوماتیک یال 1500 کیلو مدل تانک

  • دو عدد بازو چپ و راست 
  • برد مدار فرمان به همراه باکس محافظ
  • یک جفت چشمی درب پارکینگ (فتوسل)
  • دو عدد ریموت درب پارکینگی
  • یک عدد فلاشر یا چراغ چشمک زن برای نشان دادن وضعیت کارکرد 
  • دو عدد کلید خلاص کن بصورت آلنی
  • یرق آلات نصب
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی 36 ماهه

 

گارانتی 3 ساله

هرچند که شما با تهیه جک پارکینگی تانک شرکت یال هرگز به فکر خرابی آن نخواهید افتاد چراکه این دستگاه به صورت ویژه برای درب های فوق سنگین طراحی و تولید میشود و نگرانی از این بابت وجود خواهد داشت اما با این حال شرکت سازنده برای جلب اعتماد مشتریان خود به همراه کالا یک کارت گارانتی 36 ماهه نیز ارسال نموده تا تضمین کننده کیفیت آن باشد. فروشگاه اینترنتی دو بی کا بزرگ ترین عرضه کننده سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد که نمایندگی فروش یال را نیز بر عهده دارد و خریداران می توانند با کمترین قیمت آن را تهیه نمایند.



پرسش و پاسخ Yaal Tank
ارسال پرسش