جک ریلی 1500 اسلایدینگ با برد رامونا

  • توان جابجایی درب تا وزن 1500 کیلوگرم
  • حداکثر طول درب 6 متر
  • موتور پرقدرت 220 ولت
  • برد ریلی رامونا
  • عملکرد دو سرعته
  • بهمراه 4 متر ریل فلزی
12,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Sliding Gate 1500

جک ریلی 1500 اسلایدینگ با برد رامونا

موتور جک درب اتوماتیک کشویی از برند اسلایدینگ، یکی از برند های تولید ملی با کیفیت بالا می باشد. که علاوه بر کیفیت و کارآمدی بسیار بالا از قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی نیز بهره مند می باشد. این موتور ریلی با قدرت بسیار بالای 220 ولتی خود و استفاده از برد ریلی فول رامونا که در میان سیستم های مدارفرمان ایرانی طرفداران خاص خود را دارد. عدد 1500 در نام این محصول نمایانگر قدرت تحمل وزنی آن می باشد که می تواند درب های سنگینی تا وزن 1.5 تن را جابجا کند. همچنین این جک کشویی برخلاف قیمت اقتصادی اش می تواند درب هایی تا عرض 6 متر را جابجا کند. توجه داشته باشید که همراه این محصول 4 متر نوار دنده شانه ای فولادی با کیفیت قرار گرفته و اگر درب شما عرض بیشتری دارد باید نوار دنده شانه ای جدا تهیه نمایید.

 

درب ریلی 1000 اسلایدینگ

 

اقلام درون بسته بندی جک ریلی 1500 کیلویی اسلایدینگ

درون بسته بندی جک ریلی 1500 کیلوگرمی اسلایدینگ اقلام زیر را می توان مشاهده نمود:

  • موتور جک ریلی 
  • 4 متر نوار دنده شانه ای یک متری 
  • فلاشر 220 ولت
  • یک جفت چشمی فوتوسل
  • ریموت دو عدد 
  • براکت فلزی 
  • پیچ مهره نصب 
  • کلید خلاص کن 

 

سنسور محافظت دمایی

در جک درب ریلی اسلایدینگ سنسور محافظت دمایی تعبیه شده است که این سنسور در صورت افزایش دما و داغ شدن موتور جک، دستگاه را تا زمان رسیدن به دمای مناسب و کاهش آن خاموش می کند تا آسیبی به درب و یا جک نرسد. البته درصورت استفاده زیاد از حد از هر نوع موتور جک الکترومکانیکی، موتور آن ممکن است داغ کند. اگر در مجتمع هایی هستید که تعداد واحد بالایی دارد، بهتر است از جک های هیدرولیکی استفاده کنید.

 

چرخ دنده های فولادی

یکی از اصلی ترین قطعات جک ریلی چرخ دنده های آن می باشد. چرخ دنده های جک ریلی اسلایدینگ 1500 از فولاد ضدزنگ می باشد. درصورتی که ساختار چرخ دنده ها از فلز نامرغوب باشد احتمال سایش آن در مدت زمان طولانی بالا می رود. از این رو سازندگان خبره در برند اسلایدینگ در این جک ریلی از این نوع فولاد ضد زنگ بهره وری کرده اند.

 

استاندارد حفاظتی

جک پارکینگی اسلایدینگ همانند تمامی جک های برقی با کیفیت دیگر، گواهی استاندارد حفاظتی IP44 را داراست. در بسیاری از منازل که جک ها را در محوطه ای باز نصب می کنند، نیازمندی اصلی جک، مقاوم بودن در برابر نفوذ آب باران و گرد و خاک احتمالی می باشد که این مساله کوچکترین دغدغه ی شما در صورت استفاده از جک کشویی اسلایدینگ خواهد بود.

 

سیستم دو سرعته

سیستم دوسرعته درب اتوماتیک Sliding 1500 شرایطی را فراهم می‌کند که درب برقی بدون ایجاد کمترین سر و صدا باز و بسته شود. جک پارکینگی ریلی اسلایدینگ 1500 کیلوگرمی دارای سیستم تشخیص موانع است و می‌تواند به محض مشاهده مانع یا هر شی ء دیگری از حرکت بایستد. این قابلیت مانع از ایجاد برخورد درب با چهار چوب شده و از صداهای آزار دهنده بواسطه برخورد درب جلوگیری می نماید.

 

استفاده از برد ریلی رامونا

برد جک ریلی رامونا 220 ولت یکی از بهترین مرکز کنترل جک ریلی در ایران می باشد.اگر کمی در نوع برنامه هایی که بر روی این مدار کنترل جک پارکینگی نگاه کنیم متوجه خواهیم شد این برد الگوبرداری کاملی از مدار کنترل City1 شرکت وی تو ایتالیا انجام داده است. بنابراین این برد بسیار برای درب های ریلی مناسب بوده و برند اسلایدینگ نیز از همین برد بهره برده است.

برد رامونا

 

خرید و گارانتی

شاید مهمترین بخش خرید هر محصول توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش آن محصول باشد. جک درب پارکینگ اسلایدینگ به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت و درجه یک دارای کیفیت بالایی است و شاید هیچگاه نیاز به خدمات و گارانتی پیدا نکنید اما با این حال شرکت برای آسودگی خیال شما از گارانتی 18 ماهه شرکتی برای محصولات خود استفاده کرده است که نشان دهنده اطمینان شرکت از کیفیت محصول است. فروشگاه اینترنتی دوبی کا با داشتن بیش از 10 سال سابقه در زمینه عرضه سیستم های حفاظتی و نظارتی ، کالاهای مورد نظر شما را با پایین ترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا عرضه می نماید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند.



پرسش و پاسخ Sliding Gate 1500
ارسال پرسش