آیفون تصویری سامسونگ SHT-3007DM
آیفون تصویری سامسونگ SHT-3007DM

آیفون تصویری سامسونگ SHT-3007DM

  • صفحه نمایش رنگی 7 اینچی
  • کنترل از راه دور با تلفن همراه
  • قابلیت ارتباط با نگهبانی
  • صفحه کلید تمام لمسی
  • گارانتی 12 ماهه سامسونگ
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Samsung Sht-3007dm

آیفون تصویری سامسونگ SHT-3007DM

آیفون تصویری 7 اینچ لمسی سامسونگ مدل SHT-3007DM با دقت بالا و رزولوشن بسیار عالی ساخته شده است. برند سامسونگ یکی از برندهای مشهور در زمینه هوشمند سازی ساختمان ها و منازل است و آیفون تصویری سامسونگ به عنوان یکی از بهترین محصولات این برند شناخته می شود. همچنین، این آیفون تصویری قابلیت برقراری ارتباط با نگهبانی و هشدار داخلی در صورت ورود غیر مجاز را دارا می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت:

 

بررسی ویژگی های ظاهری آیفون تصویری سامسونگ SHT-3007DM

مانیتور درب بازکن تصویری سامسونگ SHT-3007DM در تک رنگ مشکی تولید و به بازار ایران وارد شده است. البته که این رنگ در حالت کلی پرطرفدار ترین رنگ آیفون تصویری در سراسر دنیا می باشد. صفحه نمایش هفت اینچی این دستگاه در میانه ی آن قرار دارد. این نمایشگر با فناوری LCD-TFT ساخته شده است و کیفیت تصاویر بسیار واضحی نیز دارد. در کناره سمت چپ این درب باز کن گوشی آیفون تصویری قرار گرفته که واسطه ی ارتباط میان فرد مراجعه کننده و فرد درون منزل که گوشی را برداشته است می باشد. سمت راست دستگاه نیز کلید های تمام لمسی آن قرار دارد. کلید های لمسی که در زیر هر یک از آن ها یک چراغ ال ای دی قرار دارد. این مساله طراحی این محصول را به مراتب جذاب تر می کند.

 

مشخصات کلی فنی آیفون تصویری سامسونگ SHT-3007DM

  • مانیتور رنگی 7"TFT-LCD
  • دارای صفحه کلید لمسی
  • قابلیت فعال کردن حالت عدم حضوردرمنزل
  • ارتباط با نگهبانى وهشدارداخلى به محض ورود غیر مجاز
  • قابلیت اتصال به یک گوشى صوتى و 2 پنل دوربین (پنل ورودی ساختمان و پنل ورودى درب ساختمان)
  • قابلیت اتصال به پنل کدینگ SHT-5081NL
  • 9 نوع ملودى و قابلیت تنظیم شدت صدا
  • داراى منوى تنظیم روشنایى تصویر
  • قابلیت تنظیم مدت زمان مکالمه

 

ارتباط داخلی با نگهبانی

وقتی که نیاز به ایجاد ارتباط با نگهبانی در شرایط مختلف پیش می آید، آیفون تصویری سامسونگ می تواند بسیار مفید باشد. برای ارتباط مستقیم با واحد نگهبانی، کافی است تا بعد از برداشتن گوشی مانیتور کلید نگهبانی را لمس کنید و سپس می توانید به طور کاملاً محرمانه با نگهبان صحبت کنید. این مورد به خصوص در مواردی مانند انجام کارهای ساختمان و یا موارد اجازه و یا عدم اجازه به ورود افراد و همچنین اطلاع از جلسات ساختمانی کاربردی می باشد.

 

کنترل از راه دور با گوشی

این روش، یکی از جدیدترین روش های کنترل تصویری آیفون راه‌اندازی می‌کند. عملکرد آن بسیار ساده است. ابتدا باید اپلیکیشنی که توسط شرکت سامسونگ معرفی شده را بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس با اتصال مانیتور به شبکه وای فای خانه، درب خانه را می‌توانید کنترل کنید. هر وقت زنگ آیفون شما زنگ بزند، پیامی روی گوشی شما نشان داده می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه کننده حرف بزنید، تصویر او را ببینید و حتی درب را باز کنید. به عنوان مثال، اگر آیفون خود را در ویلا یا منزل خود در خارج از شهر استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید کنترل کامل رفت و آمد ها را داشته باشید.

 

گارانتی و خرید

تمامی محصولات سامسونگ دارای ضمانتنامه و خدمات پس از فروش می‌باشند. درب بازکن‌های ساخته شده توسط سامسونگ نیز دارای گارانتی 1ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله است. این امکان به شما داده می‌شود که بدون هیچ نگرانی، محصول مورد نظر خود را از محصولات سامسونگ انتخاب کنید. اگر علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت آیفون تصویری SHT-3007DM سامسونگ هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دو بی کا مراجعه کرده و همچنین با کارشناسان فروش و پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

مانیتور آیفون تصویری سامسونگ مدل SHT-3007 DM یکی از بهترین مدل های این برند با قابلیت هایی مانند ارتباط داخلی با نگهبانی و قابلیت عدم حضور درمنزل و کنترل دستگاه می باشد.



پرسش و پاسخ Samsung Sht-3007dm
ارسال پرسش