جک سیماران فراز ال L3
جک سیماران فراز ال L3

جک سیماران فراز 3L

  • قدرت جابجایی هر لنگه 250 کیلوگرم
  • برای طول هر لنگه درب تا 2 متر
  • گارانتی 24 ماهه سیماران
9,100,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Simaran Faraz 3L

جک پارکینگی سیماران فراز Simaran Faraz 3L

جک دربازکن فراز 3L با ظاهری همانند جک ایتالیایی پروتکو و با کیفیتی بالا تولید و به بازار عرضه شده است که از لحاظ کارایی یک گزینه ایده آل در بین مدل های جک درب پارکینگ ایرانی بشمار می آید. در ادامه با مشخصات فنی و ظاهری این جک سیماران بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

مشخصات ظاهری Simaran Faraz 3L

 

مشخصات بازوها در فراز ال

بازوهای جک درب اتوماتیک سیماران فراز 3L، به خوبی در مکان‌های مسکونی و اداری قابل استفاده است. این بازوها با استفاده از سیستم موتوری خود، حرکت میله ماردونی روان‌تری دارند که باعث می‌شود عملکرد آنها بسیار کم صدا باشد و حرکتی یکنواخت و بدون ضربه داشته باشند.

 

مشخصات موتور

موتور طراحی و استفاده شده در جک پارکینگ فراز ال بسیار بی صدا و بدون ضربه می باشد و موقع بسته شدن درب مانند بعضی از جک ها ضربه ای وارد نمی کند و این خود موجب کاهش صدا هنگام بسته شدن درب می شود. ولتاژ ورودی موتور فراز 3L 230 ولت ~ 50 هرتز می باشد همچنین این موتور توانایی جابجایی هر لنگه درب تا عرض 2 متر و تا وزن 250 کیلوگرم را دارد و دارای محافظت دمای قطع موتور در برابر 150 درجه سانتی گراد می باشد.

این موتور با قدرت زیاد خود بازوها را بصورت قفل شونده مقاوم در برابر فشار مخالف و بدون نیاز به قفل برقی در آورده است. اما این به این منظور نیست که از قفل برقی پشتیبانی نمی کند. زیرا قفل برقی برای امنیت ساختمان و درب پارکینگ پیشنهاد می شود و با هزینه ای اندک در برابر خسارت های ناشی از ضربه و حتی دزدی از ساختمان جلو گیری می کند.

 

کورس بازو

کورس و یا شفت به میله ای که در بازو جک درب برقی بکار می رود گفته می شود که با توجه به طول آن محدودیت های استفاده از جک را جابجا می شود. برای مثال جک برقی فراز S6 سیماران دارای کورس 60 سانتی یا 600 میلی متری است که شفت بلندتری نسبت به مدل فراز L3 می باشد که توانایی جابجایی درب های عریض را برای این جک فراهم می کند. همچنین، با استفاده از شفت یا کورس بلند، می‌توان درب‌هایی که به سمت بیرون باز می‌شوند را نیز باز کرد. اما بازوهایی که کورس کوتاهی دارند، قادر به بازکردن درب‌هایی که به سمت بیرون باز می‌شوند، نیستند و تنها به سمت داخل می‌توانند باز شوند. اضافه برای، جک‌هایی مانند فراز S6 به دلیل داشتن کورس بلند، می‌توانند برروی درب‌های تک لنگه نیز نصب شوند. با توجه به نسخه جدید جک های سیماران فراز می توان به این نکته اشاره کرد که عملکرد 3L یک جک پارکینگی بی صدا می باشد.

 

زاویه چرخش

زاویه چرخش جک برقی L3 سیماران بگونه ای می باشد که تا 110 درجه هر لنگه را باز کند و این امر موجب شده تا ساختمان هایی که نیاز دارند درب ورودی آن ها بیش از 90 درجه برای عبور اتوموبیل به رمپ پارکینگ باز شود از جک فراز 3L استفاده نمایند.

 

بسته بندی دربازکن اتوماتیک فراز 3L

پکیج Simaran Faraz 3L دارای دو عدد بازو با شکل ظاهری زیبا و الهام گرفته از جک ایتالیایی  پروتکو لیدر4 می باشد.

  • باکس پلاستیکی به همراه مدارفرمان بسیار قوی فراز
  • دو عدد ریموت کنترل جک سیماران برای اتصال به مدار فرمان و ارسال دستور باز و یا بسته شدن
  • دو عدد چشمی فتوسل برای ایمنی و محافظت از اجسامی که در بین درب قرار می گیرند
  • چراغ اخطار یا چشمک زن برای اطلاع هنگام باز شدن درب
  • خازن و سایر متعلقات برای نصب بازو ها بر روی درب

 

متعلقات جک سیماران فراز L

 

مقدمه ای درباره شرکت سیماران

کمپانی سیماران ، صنعتی بزرگ در تولید لوازم خانگی می باشد که همچنین در ساخت و تولید جک های پارکینگ نیز فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت با کادری بسیار ماهر که تشکیل شده است از بهترین و مجرب ترین مهندسین و نیروهای خدمات ایرانی و با تولید محصولات بسیار با کیفیت توانسته است برند و نام خود را در بازار ایران به نامی آشنا و موفق تبدیل کند.

همچنین این موفقیت باعث شده است که بتواند نماینده رسمی شرکت پروتکو ایتالیا در ایران شود. از این رو فروش و خدمات تمامی محصولات وارداتی شرکت پروتکو به کشور ایران زیر نظر کمپانی سیماران می باشد. در این جهت شرکت سیماران توانسته است بجز فروش جک های ایتالیایی پروتکو جک های خود را در دو مدل فراز S و فراز P تولید و به بازار ارائه دهد.

جک های پارکینگی تولید شده در شرکت سیماران با قطعات و تجهیزات ایرانی با برند فراز S بفروش می رسد و در طرف مقابل جک هایی روانه بازار کرده است که تمامی قطعات بجز بازو ها تولید شده در کشور ایران می باشد که این بازوها ، بازوهای ایتالیایی و بکار رفته در جک های پروتکو می باشد. راه تشخیص سری های فراز S و P سیماران بدینگونه می باشد که در سری های S بر روی بازو ها نام سیماران و در سری های P نام پروتکو درج شده است.

 

جمع بندی و گارانتی جک سیماران

جک پارکینگ سیماران مدل فراز 3L با ظاهری زیبا ، بدنه ای مقاوم در برابر آب و رطوبت و شرایط جوی گرم و سرد ، قدرت جابجایی هر لنگه درب تا عرض 2 و تا وزن 250 کیلو گرم و از همه مهم تر بی صدا بودن موتور این جک را گزینه ای مناسب برای استفاده در مکان های مسکونی و اداری تبدیل کرده است. تمامی محصولات سیماران دارای 2 سال گارانتی رایگان در محل و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که این خود جز یکی از برترین نقاط قوت این شرکت می باشد.



پرسش و پاسخ Simaran Faraz 3L
  • کاربر سایت یکشنبه، 14 آبان 1402

    با سلام نصب این محصول رایگان میباشد؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، خیر هزینه نصب جداگانه می باشد.

ارسال پرسش