جک پارکینگی پرشین پاور مدل u400
جک پارکینگی پرشین پاور مدل u400

جک بازویی پرشین پاور مدل U400

  • مناسب درب هایی به وزن ۴۰۰ کیلوگرم و عرض ۳.۵ متر
  • کیفیت ساخت بالا
  • قیمت مقرون بصرفه
  • گارانتی 24 ماهه
  • مجهز به خلاص کن آلنی
8,640,000 تومان
8%
7,948,800 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 09 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی U400 SWING GATE PERSIAN POWER OPERATOR

جک پارکینگی دولنگه پرشین پاور مدل U400

پس از موفقیت چشم گیر و فروش بسیار بالای برند پرشین پاور در تولید اولین جک پارکینگی در بازار که با نام S400 معرفی گردید، این شرکت را به ساخت محصولات متنوع تر ترغیب نمود بطوریکه در حال حاضر بیش از 10 مدل جک پارکینگی دولنگه و ریلی توسط این شرکت عرضه شده است تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشد. جک U400 پرشین پاور یک درب اتوماتیک ایده آل برای ساختمان هایی است که وزن درب نسبتاً سنگینی دارند چراکه این محصول قادر است هرلنگه درب به وزن 400 کیلوگرم و عرض 3.5 متر را باز و بسته نماید که مقدار بسیار مناسب و قابل توجهی می باشد.

در ساخت بدنه آن از لوله استیل 3.4 استفاده شده است که از آن در برابر زنگ زدگی محافظت نموده و به این جهت برای مناطق مرطوب بسیار مناسب می باشد. حرکت یکنواخت که فاقد صدا و ضربه بوده آسایش شما را تضمین نموده و دیگر خبری از صداهای ناخوشایند به هنگام باز و بسته شدن درب نیست. موتور 220 ولت و کورس 40 سانتی متری، استاندارد حفاظتی IP44، گارانتی 24 ماهه، خلاص کن آلنی به هنگام قطعی برق و پشتیبانی از تردد های نسبتاً بالا از دیگر مزایای این جک برقی ایرانی است که خرید آن را ارزشمند می نماید.

 

جک بازویی پرشین پاور مدل U400

پرفروش ترین جک درب پارکینگ ایرانی!

اگر در اینترنت گشت و گذاری نمایید و به دنبال پرفروش ترین جک درب اتوماتیک که در ایران ساخته میشود، در انتها به یک نام میرسید و آن پرشین پاور است. این مجموعه بیش از 10 سال است که بصورت تخصصی و کاملاً حرفه ای به تولید وساخت جک برقی در گونه ها و باب میل همه ی خریداران پرداخته است و نتیجه این موفقیت و رضایت جلب مشتری ، بزرگ ترین تولید کننده درب اتوماتیک در ایران می باشد.

لوگو جک پرشین

قیمت و کیفیت مثال زدنی

قیمت یکی از اصلی ترین چالش ها در هنگام خرید جک بازویی است که دغدغه همه خریداران نگرانی از بابت کیفیت پایین کالا در قبال پول پرداختی است. برند های ایرانی و خارجی بسیار زیادی وجود دارند که در این حوزه فعالیت می نمایند و این میزان گستردگی باعث سردرگمی مشتریان از انتخاب درست می شود. اما اگر به نظرات کاربران و قیمت بسیار ارزنده پرشین پاور مدل U نگاهی بی اندازید متوجه میشوید که این همان تصمیم درست است. جنس بدنه بادوام و مستحکم و امکانات زیاد او را بیش از پیش شما را ترغیب به تخیه آن می نماید. لازم به ذکر است که پرشین پاور در عین مرغوبیت قطعات بکار برده در کالاهای خود به عنوان جک پارکینگی ارزان قینت نیز شناخته می شود.

 

 

جک پرقدرت درب پارکینگ PERSIAN POWER مدل U

بدلیل بهره مندی جک پرشین پاور U400 به یک موتور قدرتمند این امکان فراهم میشود تا بتواند به راحتی و بدون مشکل درب هایی به وزن 450 کیلوگرم و عرض 3.5 متز را جابجا نماید. همچنین طول عمر آن بدلیل استفاده از قطعات باکیفیت بسیار بالا خواهد بود و این موضوع خیال شما را از خرابی آن تا چندین سال راحت می نماید.

جک برقی persian power

محتویات داخل بسته بندی جک پارکینگ پرشین پاور مدل U

  • دو عدد جک بازویی درب اتوماتیک چپ و راست
  •  دو عدد ریموت کشویی
  •  دوعدد چشمی یا فتوسل
  •  یک عدد فلاشر جهت اعلام هشدار باز یا بسته شدن درب
  •  مدار کنترل فرمان
  •  یراق آلات نصب 
  • کاتالوگ جک پرشین پاور
  • کارت گارانتی

 

خرید جک پارکینگی پرشین پاور

درصورتیکه قصد خرید جک پرشین پاور را دارید می توانید بدون واسطه و با قیمتی پایین تر از فروشگاه دو بی کا تهیه نمایید. این فروشگاه به عنوان نماینده رسمی شرکت PERSIAN POWER آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی در سراسر کشور خواهد بود و کالای خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن بدستتان خواهد رساند.

جک بازویی پرشین پاور

نصب جک برقی پرشین پاور

یکی از مهمترین بخش هایی که می تواند بر روی عمر دستگاه و همچنین کارکرد آن تاثیر گذار باشد طریقه نصب جک می باشد. چراکه در صورت نصب غیر اصولی توسط نصابان بی تجربه و غیر متخصص طول عمر جک کاهش یافته و ممکن است صدمات جدی و زیان باری به آن وارد شود . لذا پیشنهاد میکنیم تا از افراد متخصص و با تجربه که صلاحیت نصب را دارند استفاده نمایید تا شاهد خرابی دستگاه نشوید. ما در مجموعه دو بی کا نصابان متخصص و خبره را دور هم جمع نموده ایم تا بیش از پیش به وظیفه ی خود نسبت به شما مشتریان عزیز عمل نماییم.

 

ویژگی های U400 پرشین پاور

  • استاندارد IP44 (محافظت در برابر گرد و غبار و باران)
  • مناسب برای تردد های نسبتاً بالا
  • مجهز به خلاص کن آلنی
  • حرکت یکنواخت ، بدون صدا ،بدون ضربه
  • لوله استیل 3.4 مناسب برای مناطق مرطوب
  • دارای گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی 10 ساله

 

گارانتی 24 ماهه

در کنار کیفیت بالا و قیمت اقتصادی باید به یک نکته مهم دیگر نیز توجه داشت و آن گارانتی و خدمات پس از فروش است تا درصورتیکه به هردلیلی دستگاه با مشکل مواجه شد بتوان از گارانتی آن بهره برد. به همین دلیل برای رفاه حال مشتریان گرامی این کارخانه گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله را به همراه محصول خدمت شما ارسال می نماید.

 



پرسش و پاسخ U400 SWING GATE PERSIAN POWER OPERATOR
ارسال پرسش