جک ریلی پرشین پاور 1000 کیلوگرم
جک ریلی پرشین پاور 1000 کیلوگرم

جک درب ریلی پرشین پاور مدل 1000

  • وزن درب حداکثر 1000 کیلوگرم
  • ولتاژ 220 ولت
  • مناسب برای درب های تا طول 4 متر
  • کارکرد آرام و بی صدا
  • گارانتی 2 ساله
10,600,000 تومان
5%
10,070,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی PERSIAN POWER 1000 SLIDING GATE

جک پارکینگی کشویی پرشین پاور 1000

پس از موفقیت های پی در پی برند پرشین پاور در تولید و عرضه جک های بازویی و بازخورد های بسیار مثبت خریداران این شرکت را ترغیب نمود تا بتواند با تولید جک های ریلی باکیفیت علاوه بر تکمیل نمودن سبد محصولات خود، افراد زیادی را نیز به سمت خود جذب نماید. جک پارکینگی ریلی پرشین پاور 1000 یکی از جدید ترین تولیدات این کارخانه معتبر می باشد که برای درب هایی تا حداکثر وزن 1000 کیلوگرم مناسب می باشد. مدل های 1500 و 2000 نیز همانطور که از اسم انها پیداست برای درب هایی با وزن بالاتر مورد استفاده قرار میگیرند. موتور این محصول با برق 220 ولت راه اندازی می شود و ویژگی هایی مانند مدارفرمان هوشمند با قابلیت کنترل سرعت، دارای کلید خلاص کن سوئیچی، مناسب تردد های نسبتاً پایین، استفاده از سیستم دو سرعته برای کنترل سرعت در ابتدا و انتهای سیکل، برخورداری از قابلیت ترمزگیری، دارای 4 متر ریل دنده شانه ای، استفاده از استاندارد IP44، گارانتی 24 ماهه و چرخ دنده هایی از فولاد اشاره نمود.

 

ریموت های persian power

ریموت کنترل قابل استفاده براي این محصول برمبناي فرکانس 433 مگا هرتز میباشد. شایان ذکر است تعداد حافظه جهت لرن کردن ریموت 99 عدد می باشد و فقط قابلیت کار با ریموت هاي کدلرینگ را دارد.

 

سیستم دو سرعته

یکی از مشکلات و نارضایتی هایی که همواره کاربران از آن شکایت می نمایند. صدای بلند و آزار دهنده به هم کوبیده شدن درب پارکینگ با چهارچوب در می باشد. PERSIAN POWER با بهره گیری و استفاده از سیستم دو سرعته این معضل را حل نموده است. از قابلیت‌های این موتور درب ریلی می توان به تنظیم سرعت یا به اصلاح دو سرعته بودن به هنگام باز و بسته شدن درب اشاره نمود به اینصورت که طبقات پایین تر که به درب پارکینگ نزدیک می اشند به هیچ عنوان متوجه باز و بسته شدن در نخواهند شد و دیگر شاهد صدای برخورد درب بر روی چارچوب خود نخواهیم بود.

 

 

عملکرد مناسب در دماهای مختلف

یکی از مهمترین عوامل برای خرید این نوع دستگاه ها توجه داشتن به بازه دمایی است که عملکرد درست و صحیح آن را نشان می دهد لذا عملکرد جک ریلی 1000 کیلوگرم پرشین در بازه دمایی منفی 10 درجه سانتی گراد تا مثبت 50 درجه سانتی گراد می‌باشد بنابراین می توان در همه نقاط کشورمان با شرایط جوی متفاوت استفاده نمود بدون آنکه تاثیری در کارکرد آن داشته باشد.

 

مشخصات فنی موتور درب ریلی 1000 پرشین پاور

  • با قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن 1000 کیلوگرم
  • قابل استفاده برای اماکن مسکونی و تجاری
  • ضد آب و گرد و غبار
  • مجهز به ریموت ، فلاشر و فتوسل
  • حرکات درب آرام، نرم و بی صدا
  • قابل استفاده در همه شرایط آب و هوایی
  • دارای سیستم قطع کن اتوماتیک برای جلو گیری از داغ شدن موتور

 

نحوه تنظیم و نصب برد مدار فرمان پرشین

باتوجه به شکل زیر می توانید ترتیب قرار گیری سیم بندی برد مدار فرمان و نحوه تنظیم آن را مشاهده بفرمایید.

نحوه نصب جک پرشین

مناسب مناطق پر بارش!

استاندارد حفاظتی یکی از مهمترین قسمت های گزینش  و خرید جک درب پارکینگ است. این شناسه باعث می شود تا عملکرد دستگاه در برابر عواملی مانند ریختن یا پاشیدن آب روی دستگاه یا گرد و خاک مشخص شود. این کارخانه از استاندارد حفاظتی IP44 برای این دستگاه استفاده کرده است که دستگاه را از نفوذ آب باران و گرد و خاک به داخل سیستم محاظت می نماید. به همین دلیل شما می توانید در فضای باز و بدون نگرانی از این درب اتوماتیک استفاده نمایید.

 

دارای کلید خلاص کن سوئیچی

کلید خلاص کن زمانی بکار می رود که بعلت قطع برق و یا مشکلات احتمالی جک قادر به بازشدن نیست و با آزاد کردن قفل می توان بصورت دستی درب را بازو بسته کرد. خلاص کن های سوئیچی از تکنولوژی و امنیت بیشتری نسبت به مدل های پیشین خود که آلنی گفته می شود، دارند .استفاده از کلید خلاص کن سوئیچی بجای آلنی باعث می شود تا هرکسی اجازه خلاص کردن درب را نداشته باشد و فقط مدیر ساختمان یا سرایدار هستند که با داشتن کلید اجازه این کار را دارند.

 

قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا

شاید پیش خود فکر کنید که هرچه قیمت محصولی بالاتر باشد طبیعتا کیفیت ساخت بالاتری نیز دارد ولی باید بگوییم که این حرف درست نیست. کارخانه پرشین با داشتن طراحان و مهندسان حرفه ای و همچنین بروز ترین ماشین آلات توانسته اند لقب بزرگ ترین تولیید کننده جک برقی را به خود اختصاص دهند و این امر بدون کیفیت بالا و رضایت مشتریان هرگز بدست نخواهد امد. این مجموعه با عرضه کالاهای خود با کمترین حاشیه سود به دست شما عزیزان رضایت شما را از هر چیزی مهم تر دانسته و سرمایه های اصلی خود را خریداران می داند. 

 

خرید جک ریلی پرشین پاور

فروشگاه دوبی کا به عنوان نماینده رسمی این برند آماده است تا علاوه بر ارسال سریع و مطمئن موتور درب پارکینگ به سراسر کشور از طریق راه های باربری، پست و تیپاکس به تصمیم شما، کالا را با قیمتی بسیار پایین تر از بازار و بدون واسطه تهیه بفرمایید. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

جمع بندی

اگر درب منزل یا واحد تجاری شما کمتر از میزان 1000 کیلوگرم میباشد و میخواهید کالایی مقرون بصرفه و اقتادی خرید نمایید ما به شما پرشین پاور 1000 را توصیه می نماییم که علاوه بر گارانتی 24 ماهه که نشان دهنده اعتماد سازنده به تولیدات خود می باشد، از اجناس مرغوب برای ساخت آن بکارگرفته شده است. موتور این محصول با برق 220 ولت راه اندازی می شود و ویژگی هایی مانند مدارفرمان هوشمند با قابلیت کنترل سرعت، دارای کلید خلاص کن سوئیچی،مناسب تردد های نسبتاً پایین، استفاده از سیستم دو سرعته برای کنترل سرعت در ابتدا و انتهای سیکل، برخورداری از قابلیت ترمزگیری، دارای 4 متر ریل دنده شانه ای از عواملی تاثیرگذار برای متقاعد نمودن شما برای تهیه و نصب جک پرشین پاور می باشد.

کاتالوک محصول



پرسش و پاسخ PERSIAN POWER 1000 SLIDING GATE
  • کاربر سایت جمعه، 12 آبان 1402

    سلام وقت بخیر آیا می توان از این سیستم برای جابجایی درب در وضعیت عمودی ،،( بالا و پایین ) استفاده کرد

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، این موتور برای درب ریلی افقی مناسب هست برای کارکرد عمودی طراحی نشدن.

  • کاربر سایت پنجشنبه، 23 آذر 1402

    سلام.وقت بخیر. آیا این موتور قابلیت تشخیص مانع را دارد؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، تمام جک های پارکینگی دارای یک جفت چشمی فتوسل هستند که در ورودی درب نصب میگردد ، هنگامی که جسمی در جلوی چشمی باشد درب عمل نمیکند و در زمان کارکرد جک اگه مانعی جلوی چشمی قرار بگیرد جک استوپ میکند.

ارسال پرسش