دربازکن 3.5 اینچ الکتروپیک مدل 1286 v2
دربازکن 3.5 اینچ الکتروپیک مدل 1286 v2

دربازکن تصویری 3.5 اینچ الکتروپیک مدل V2-1286

  • نمایشگر 3.5 اینچ رنگی
  • بدون حافظه
  • دارای گوشی دارای نگه دارنده و قطع کن مغناطیسی
  • بسیار باریک تنها 2.5 سانتیمتر
  • اتصال به یک پنل
  • نمایشگر تنظیمات OSD
0 تومان 1,879,000 تومان

تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Electropeyk 1286 (V2)

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 جدید (ورژن 2)

آیفون تصویری 3.5 اینچ الکتروپیک مدل  V2-1286 یکی از جدید ترین تولیدات این شرکت معتبر و محبوب در بین مشتریان می باشد که همواره او را به کیفیت بالا و طول عمر بسیار می شناسند. این دربازکن ارزان قیمت الکتروپیک نسخه دوم 1286 می باشد که از نظر ظاهری بروز شده است. این تغییرات محسوس می باشند و به عنوان مثال می توان به تغییر شکل کلیدهای مکانیکی، ابعاد جمع و جور تر و نمای بسیار زیباتر از قبل اشاره نمود. این مانیتور دارای یک نمایشگر 3.5 اینچ رنگی می باشد که تصاویری بسیار واضح و شفاف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

رنگ سفید بکار رفته در این محصول بدلیل کیفیت و دوام بسیار بالای خود دچار تغییر رنگ نمی شود و انتقال صدا به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.کلید های بکار رفته بصورت ساده بوده و کاربردهایی از قبیل نمایش تصویر، بازکردن درب و ارتباط با نگهبانی را دارد. طبیعی است که بدلیل ارزان قیمت بودن آن نباید انتظاراتی از قبیل قابلیت عکس برداری و فیلم برداری، ارتباط داخلی، اتصال به جک پارکینگ را از او داشته باشیم.

 

ایفون تصویری 1286 v2

خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 v2 (جدید)

از عمده ترین مزایای 1286 الکتروپیک می توان به استفاده از متریال های مرغوب و قیمت بسیار بصرفه و اقتصادی آن اشاره نمود که برای افرادی که نمی خواهند هزینه بالایی را صرف خرید دربازکن تصویری کنند،  یکی از بهترین گزینه های آیفون تصویری ارزان قیمت به حساب می آید. 

مانیتور 1286 جدید ورژن 2

قیمت مانیتور 1286 v2 الکتروپیک جدید

 دو بی کا به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه عرضه لوازم های حفاظتی و نظارتی وظیفه خود می داند تا کالای خریداری شده را با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان بدست کاربران عزیز برساند. از این رو  به عنوان نماینده فروش محصولات الکتروپیک تمامی اجناس با گارانتی اصلی 3 ساله و با کمترین حاشیه سود آماده خدمت گذاری به شما می باشد. همچنین می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره خرید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته  از نظرات آنان نهایت استفاده را ببرید.



پرسش و پاسخ Electropeyk 1286 (V2)
  • یعقوباسماعیلی دوشنبه، 28 خرداد 1403

    سلام وقت بخیر ایا امکان درب منزل وجود دارد؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود بر شما، در حال حاضر تسویه درب منزل فقط برای شهر تهران امکان پذیر است.

ارسال پرسش