آرامبند روستیک 80 کیلوگرم نمره 3
آرامبند روستیک 80 کیلوگرم نمره 3

جک آرام بند دو سرعته روستیک Rustic نمره 3 ( وزن 60 الی 80 کیلوگرم)

  • برای درب های بین 60 الی 80 کلیوگرم
  • کیفیت بالا در کنار قیمت اقتصادی
  • گارانتی 12 ماهه
  • عمکلرد دو سرعته
  • ابعاد طول : 240 میلیمتر ارتفاع : 67 میلیمتر عمق : 40 میلیمتر
1,400,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Rustic door closer type 3

آرام بند دو سرعته درهای فلزی، شیشه‌ای، چوبی روستیک RUSTIC نمره 3

آرام بند روستیک نمره 3 دو سرعته برای انواع درب های فلزی، شیشه ای و چوبی با وزن بین 60 الی 80 کیلوگرم طراحی و تولید شده اند و مانع از ایجاد صدای کوبش درب و یا بازماندن درب ورودی ساختمان می شوند و در بالا بردن امنیت ساختمان می تواند نقش بسزایی ایفا نماید. این آرام بند روستیک (Rustic) قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب را دارد و کاربر می تواند با توجه به سلیقه یا نیاز خود آن را تغییر دهد. همچنین بدلیل داشتن بدنه فولادی مانع از آسیب دیدن آن در دراز مدت می شود که خود یک مزیت اصلی به شمار می رود.

جک آرام بند روستیک RUSTIC 80 کیلوگرم

آرام بند دو زمانه چیست؟

به آرام بندی که با دو حرکت کوتاه موجب توقف و بستن شدن درب می‌شود، آرام بند دو زمانه گفته می‌شود. سرعت باز و بسته شدن آرام بند دو زمانه به وسیله پیچ تنظیم سرعت قابل افزایش و کاهش است. به عبارت دیگر می‌توان سرعت باز و بسته شدن درب‌ها را به صورت دلخواه و براساس میزان رفت و آمد تنظیم نمود.

 

در صورت انتخاب نادرست آرامبند چه اتفاقی رخ می دهد؟

اگر آرام بندی که بر روی درب نصب می‌شود متناسب با وزن و ابعاد درب نباشد، رفت و آمد افراد را دچار اخلال می‌کند. در صورتی که آرام بند قدرت ضعیفی داشته باشد، در بستن کامل درب دچار مشکل می‌شود و نمی‌تواند آن را چفت کند؛ همچنین ممکن است قادر به کنترل سرعت بسته شدن درب نباشد و درب با صدا بسته شود.

همچنین اگر جک آرام بند درب ورودی قدرت بالایی داشته باشد، برای باز کردن درب، باید فشار بسیاری به درب وارد کرد. در این صورت کودکان، افراد مسن و ناتوان قدرت باز کردن درب را نخواهند داشت.

 

گارانتی یکساله

فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان نمایندگی فروش آرام بند RUSTIC تمامی محصولات با این نام را با گارانتی یکساله عرضه می نماید تا بتواند رضایت حداکثری شما عزیزان را بدست آورد. 

 

خرید آرام بند دو سرعته روستیک نمره 3

درصورتیکه نیاز به خرید آرام بند و سرعته روستیک نمره 3 با قدرت جابجایی درب هایی به وزن 60 الی 80 کیلوگرم را دارید می توانید با کلیک نمودن بر روی گزینه ثبت سفارش و وارد کردن اطلاعات کاربری خود آن را با کمترین قیمت بازار و در سریع ترین زمان از فروشگاه اینترنتی دوبیکا درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت آرام بند 80 کیلوگرم RUSTIC

شاید انتخاب یک برند معتبر و شناخته شده که بازخوردهای مثبتی را از کاربران گرفته راحت ترین راه برای تهیه آرامبند باشد. از همین رو برند هایی مانند آرام بند روستیک، آرام بند NHN، آرام بند فاتلس و آرام بند کینگ را می توان بهترین برند های این حوزه دانست که توانسته اند رضایت کاربران را به دست آورند.



پرسش و پاسخ Rustic door closer type 3
ارسال پرسش