آرام بند نمره 4 روستیک
آرام بند نمره 4 روستیک

آرام بند سه سرعته روستیک نمره 4 (80 الی 120 کیلوگرم)

  • وزن درب بین 80 الی 120 کیلوگرم
  • حداکثر طول درب 140cm
  • گارانتی 12 ماهه
2,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Rustic door closer type 4

آرام بند دو زمانه روستیک مدل 120 کیلوگرم (نمره 4)

آرام بند سه سرعته روستیک نمره 4 را می توان قوی ترین مدل در بین محصولات این شرکت دانست و بدلیل بکار گرفتن از فنر قوی تر و با ضخامت بیشتر در آن برای درب های بسیار سنگین فلزی، چوبی و شیشه ای که وزن آنها بین 80 الی 120 کیلوگرم باشند مورد استفاده قرار می گیرد. آرام بند سه سرعته روستیک نمره 4 را می توان از نظر کیفیت بالاتر از دیگر برندهای چینی دانست چراکه جنس بدنه و متریال بکار رفته در ساخت آن باعث شده است تا فروش بالایی را در بین کاربران ایرانی تجربه نماید. قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب، بدنه فولادی، گارانتی یکساله و کارکرد روان آن از عمده ترین ویژگی های این آرام بند روستیک RUSTIC  می باشد. در صورتیکه امکان تشخیص مقدار وزن در مدنظر را نمی دانید می توانید با ارسال عکس آن به همراه ابعاد در بدون نیاز به پرداخت حق بازدید از مشاوره رایگان فروشگاه اینترنتی دو بی کا بهره مند شوید.

جک آرام بند روستیک RUSTIC 120 کیلوگرم

ویژگی های آرام بند سه زمانه روستیک نمر 4

  • استفاده بر روی انواع درب های چوبی و فلزی
  • طراحی مناسب و نصب آسان
  • طول عمر بالا
  • مناسب درب هایی تا عرض 140cm
  • عمکلرد سه زمانه (دارای ضربه نهایی)
  • مقاومت در برابر خوردگی و عملکرد مطلوب در برابر فشار

 

چرا باید آرام­بند 3 زمانه بخریم؟

اگر می خواهید بدانید بهترین نوع آرام بند چیست، پیشنهاد ما به شما آرام­بند سه زمانه یا سه سرعته است. آرام بندهای سه مرحله ای که اصطلاحا دارای ضربه ی آخر می باشند مانند آرام بند های ۲ مرحله ای عمل می کنند با این تفاوت که تا نزدیکی بسته شدن درب آمده و در حدود 5 سانتی متر مانده تا درب بسته شود، ضربه ی نهایی را میزند و خیال شما از بسته شدن درب راحت خواهد بود.

این امر باعث میشود که:

  1. صدای بسیار کمتری ایجاد شود
  2. عمر قفل شما بیشتر شده و اصطحلاک آن کاهش یابد

نحوه عملکرد آرام بند 3 سرعته

 

در صورت انتخاب نادرست آرامبند چه اتفاقی رخ می دهد؟

اگر آرام بندی که بر روی درب نصب می‌شود متناسب با وزن و ابعاد درب نباشد، رفت و آمد افراد را دچار اخلال می‌کند. در صورتی که آرام بند قدرت ضعیفی داشته باشد، در بستن کامل درب دچار مشکل می‌شود و نمی‌تواند آن را چفت کند؛ همچنین ممکن است قادر به کنترل سرعت بسته شدن درب نباشد و درب با صدا بسته شود. همچنین اگر جک آرام بند قدرت بالایی داشته باشد، برای باز کردن درب، باید فشار بسیاری به درب وارد کرد. در این صورت کودکان، افراد مسن و ناتوان قدرت باز کردن درب را نخواهند داشت.

 

گارانتی یکساله

فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان نمایندگی فروش آرام بند روستیک (Rustic) تمامی محصولات با این نام را با گارانتی یکساله عرضه می نماید تا بتواند رضایت حداکثری شما عزیزان را بدست آورد. 

 

قیمت جک آرام بند روستیک RUSTIC نمره 4

برای اینکه از شر صدای کوبش در هنگام بسته شدن درب و یا بازماندن آن به خاطر بی احتیاطی افراد خلاص شوید لازم است تا بفکر خرید آرام بند باشید. بسته به میزان وزن درب طبیعتاً قیمت جک آرام بند نیز تغییر میکند و دلیل آن اختلاف در طراحی و سایز فنر بکار رفته می باشد. روستیک بدلیل قیمت منصفانه و ارزان آن و طول عمر و بازخورد های مثبت آن بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. خرید آرامبند روستیک 120 کیلوگرم برای درب های سنگین با این مقدار وزن در نظر گرفته تا بتواند بهترین راندمان را در اختیارتان قرار دهد.



پرسش و پاسخ Rustic door closer type 4
ارسال پرسش