آرام بند 3 سرعته rustic
آرام بند 3 سرعته rustic

آرام بند 3 سرعته روستیک نمره 3 وزن 60 الی 80 کیلوگرم

  • برای درب 60 الی 80 کیلوگرم
  • عمکلرد سه سرعته
  • گارانتی یکساله
  • گارانتی یکساله
  • عمکلرد سه سرعته
2,100,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Rustic door closer type 3

آرام بند سه زمانه روستیک RUSTIC نمره 3 (60 الی 80 کیلوگرم)

آرام بند سه زمانه روستیک (RUSTIC ) نمره 3 بدلیل داشتن قابلیت ضربه زدن در مرحله آخرباعث می شود تا به عنوان بهترین انتخاب برای درب های ورودی ساختمان هایی که دارای قفل برقی یا کله گاوی هستند مورد استفاده قرار گیرند. همانطور که می دانید برای بسته شدن این نوع قفل ها نیاز به وارد کردن فشار بیشتری برای بسه شدن می باشد که این طراحی تنها مختص این آرام بند بوده و نمی توان از آرام بندهای 2 زمانه برای نصب کمک گرفت.  از ویژگی های این آرام بند روستیک می توان به بدنه فولادی، دارای ضربه زن، گارانتی یکساله، تنظیم سرعت باز و  بسته شدن درب و مناسب وزن های 60 الی 80 کیلوگرم اشاره نمود.

 

تفاوت عملکرد بین جک آرامبند 3 سرعته و 2 سرعته

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید بدلیل استفاده از ضربه زن در مرحله آخر سیستم سه زمانه درب با صدای بسیار کمتر و همچنین با قدرت بیشتری بسته میشود و این در حالیست که در دیگری درب در فاصله بیشتری تا چهارچوب هل داده می شود که باعث تولید صدای بیشتر خواهد شد و همچنین امکان بسته نشدن زبانه قفل برقی نیز وجود دارد.

 

خرید آرام بند سه سرعته روستیک نمره 3

شما مشتریان گرامی برای ثبت سفارش و خرید آرام بند 3 سرعته روستیک می توانید با کلیک نمودن گزینه افزودن به سبد خرید و تکمیل نمودن اطلاعات خود این محصول را با کم ترین قیمت و در کمترین زمان در محل سکونت خود تحویل بگیرید.

 

قیمت آرام بند 80 کیلوگرم RUSTIC سه زمانه

قیمت آرامبند سه زمانه بدلیل طراحی و استفاده از قطعات پیچیده تر طبیعتاً دارای هزینه بیشتری نسبت به 2 زمانه می باشد اما پیشنهاد فروشگاه دو بی کا برای افرادی که از قفل برقی استفاده می نمایند آرام بند روستیک می باشد که دارای عملکرد ضربه زن بوده هماهنگی بسیار خوبی با آن دارد.

 



پرسش و پاسخ Rustic door closer type 3
ارسال پرسش