باتری بکاپ جک 24 وات
باتری بکاپ جک 24 وات

باکس باتری یو پی اس جک 24 ولت UPS 24-DC

  • نصب آسان و کم هزینه
  • دارای 2 عدد باطری 4.5 آمپر
  • گارانتی یک ساله
  • قابلیت نصب به انواع جک پارکینگ 24 ولت
2,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 27 مهر 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Battery Box 24-DC

باکس باتری یو پی اس جک 24 ولت UPS 24-DC

می توان گفت یکی از مهم ترین مولفه ها و مزیت های جک پارکینگی 24 ولت، امکان اضافه نمودن باطری پشتیبان به هنگام نوسان و یا قطعی برق می باشد. جک پارکینگی 24 ولت قابلیت نصب باطری پشتیبان برای زمان قطعی برق را دارد. از این رو برای استفاده از باطری پپشتیبان جک پارکینگ شما نیازمند دو عدد باتری و باکس باطری برای قرار گرفتن باطری ها و کابل های اتصالات آن می باشید . فروشگاه اینترنتی دوبیکا در این پکیج برای شما مشتریان عزیز تمامی لوازم مورد نیاز برای نصب را در این محصول قرار داده است تا در زمان خرید باطری پپشتیبان جک پارکینگ با یک کلیک به راحتی بتوانید از این محصول استفاده نمایید. کافیست بعد از ثبت سفارش جک برقی 24 ولتی خود این پکیج را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید.

باتری بکاپ

 

کدام یک از جک های پارکینگی قابلیت نصب باطری پشتیبان را دارند؟

به طور کلی هر دو نوع جک پارکینگی (24ولت و 220ولت) امکان استفاده در هنگام قطعی برق را دارند. اما اشکال آن طبعا متفاوت است؛

جک پارکینگی 24 ولت:

موتور های  DC 24 ولتی به گونه ای طراحی شده اند که برق مستقیم از مدار جک پارکینگ و باتری را دریافت کرده و استهلاک بسیار پایینی دارند.چند مزیت اصلی در این نوع از جک وجود دارد از جمله: خاموش کردن موتور از باتری ها راحت تر است. کنترل کاری که موتور انجام می دهد ساده تر است. بسیاری از مدل های تولیدی شرکت های مختلف دارای موتور DC 24 ولت هستند که می توان با دو باطری 12 ولت 4.5 آمپر یا 7 آمپر یک ولتاژ دائم برای آن ایجاد نمود. کاری که در این پکیج باطری پشتیبان جک 24 ولتی می توانید انجام دهید.

جک پارکینگی 220 ولت:

برای تامین برق مورد نیاز این مدل از محصولات 220 ولتی  از یو پی اس بایستی بهره برد که شامل باتری با ولتاژ 12 ولت به بالا است و یک دستگاه آنلاین یا آفلاین که در زمان قطع برق در مدار قرار گیرد.چگونگی انتخاب بستگی به وات و توان مصرفی جک پارکینگی مورد نظر است و برحسب آن می توان مدل مناسب برگزید.تعداد باتری ها را می توان جهت مدت زمان بیشتر مورد استفاده افزایش داد. درصورتی که جک پارکینگی 220 ولتی خود را نیز میخواهید به ups متصل کنید، با کارشناسان مجموعه دوبیکا تماس بگیرید.

 

باطری جک 24

کارکرد برق اضطراری جک پارکینگی و یا باتری پشتیبان

برای کارکرد و در مدار قرار گرفتن انواع مدل های 24 ولت که می توان به آنها برق اضطراری داد بایستی بر روی دیوارنصب نمود و اتصالات آن را به مدار اصلی کانکت کرد.کارکرد آن بسیار ساده می باشد و در هنگام وجود مدار شارژ می گردد و در هنگام قطعی می تواند 20 الی 30 مرتبه درب را باز و بسته نماید. البته نصب و اتصال این باطری به جک باید توسط یک فرد مجرب انجام پذیرد. پیشنهاد تیم فنی دوبیکا استفاده از متخصصین حاذق نصب جک پارکینگ می باشد. برای ارتباط و مشاوره می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.



پرسش و پاسخ Battery Box 24-DC
ارسال پرسش