جک درب برقی دو لنگه زیمنس FB600
جک درب برقی دو لنگه زیمنس FB600

جک درب برقی دو لنگه زیمنس FB600

  • مجهز به 2 موتور قدرتمند 600 کیلویی
  • مناسب درب تا حداکثر 3.5 متری
  • مجهز به قفل پارکینگی و ریموت 433
  • دارای سیستم مدارفرمان هوشمند
  • مناسب ساختمان هایی تا 24 واحد پارکینگ
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله
12,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Siemens FB600

جک درب برقی دو لنگه زیمنس FB600

جک پارکینگ Siemens مدل FB600 محصولی ایرانی، دارای شفت بلند، مناسب برای درب های برزگ با عرض حداکثر 3.5 متر برای هر لنگه و وزن درب تا 600 کیلوگرم است. این جک دارای مدارفرمان دوسرعته با قابلیت تنظیم عملکردهای متفاوت است و همچنین دارای جعبه مرکز کنترل ضدآب با محافظت IP44 ،رسیور، دو عدد ریموت کنترل طرح بنزی، فتوسل و متعلقات فابریک می‌باشد. جک درب پارکینگ زیمنس دارای سیستم هوشمند است که به وسیله آن می‌توان درب پارکینگ را به صورت اتوماتیک باز و بسته کرد. این سیستم به وسیله یک ریموت کنترل قابل کنترل می‌باشد و امکاناتی نظیر حالت‌های استراحت و کارکرد در هنگام اسباب کشی را داراست(مود اسباب کشی که توسط برد کنترل قابل تنظیم است). استفاده از این جک الکترومکانیکی در منازل و مجموعه‌های صنعتی و تجاری بسیار رایج است و امکان نصب آن در هر نوع دربی وجود دارد. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، جک زیمنس یک انتخاب مناسب برای درب پارکینگ می‌باشد و قابلیت های آن را منحصر به فرد می‌کند.

جک زیمنس fb400

بررسی فنی جک زیمنس FB600

جک برقی FB600 با توجه به مشخصات فنی و عملکرد خوب، یک انتخاب مناسب برای استفاده در پارکینگ‌ها و مکان‌های دیگر است. از آنجایی که جک‌ها دو سرعته هستند، می‌توانید سرعت مورد نظر خود را تنظیم کنید و با داشتن حرکت روان و بی‌صدا، هیچ آزار و اذیتی را برای افراد و ساکنین طبقه اول، ایجاد نخواهند کرد. همچنین، امکان تنظیم بستن درب در یک زمان مشخص هم وجود دارد که کار با جک‌ها را راحت تر می‌کند. این محصول با قیمتی مناسب نیز به فروش می‌رسد که از این بابت هم جذابیت خاصی برای مصرف کنندگان دارد. از دیگر موارد مهم در محصولات جک درب پارکینگ وجود چشمی می باشد. چشمی سیستم مادون قرمز دارد، به همین دلیل در صورتی که یک مانع، وسیله نقلیه و یا عابر جلوی آن باشد به سرعت تشخیص داده و مانع باز و بسته شدن در شده و همچنین از آسیب دیدن خودرو جلوگیری می‌کند.

ویژگی های کلی جک زیمنس FB600

  • تایید IP44 با مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت
  • قابلیت تردد بسیار بالا و پشت هم
  • مجهز به خلاص کن سوئیچی در زمان قطعی برق
  • قدرت هر بازو 600 کیلوگرم ( مجموع 1200 کیلوگرم )
  • قدرت جابجایی هر بازو 3.5 متر (7 مجموع متر درب )
  • قابلیت نصب قفل برقی 
  • قابلیت نصب رو به داخل و بازشو تک و دو لنگه ای 
  • گارانتی شرکتی 24 ماه
  • جک پارکینگ هوشمند با اضافه کردن گیرنده سیمکارتی 
  • قابلیت نصب تعداد بسیار بالای ریموت پارکینگی 
  • توان مصرفی 380 ولتی و سیستم برق AC 220 ولت

 

اهمیت قفل برقی روی درب پارکینگ

قفل برقی پارکینگی

انتخاب قفل برقی کله گاوی برای درب پارکینگ به دلایل مختلفی از جمله افزایش امنیت، کنترل دقیق بر روی باز و بست درب و جلوگیری از مشکلات فنی ناشی از استفاده از جک‌های پارکینگ معمولی مهم است. این نوع قفل‌ها به ما این امکان را می‌دهند که با بیشترین میزان دقت ممکن کنترل کنیم که چه زمانی درب باز شود و چه زمانی بسته گردد. از مزیت های اصلی قفل کله گاوی بر روی در پارکینگ می توان به کاهش صدای بسته شدن درب و همچنین افزایش ضریب امنیتی آن با توجه به برقی بودن و ضدسرقت بودنآن اشاره نمود. همچنین، این قفل‌های برقی با از بین بردن مشکلات فنی مرتبط با جک‌های پارکینگی، هزینه‌های تعمیرات را به شدت کاهش می‌دهند. با توجه به افزایش حوادث و مشکلات امنیتی، انتخاب قفل برقی به عنوان یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته در مدیریت درب‌های پارکینگ حیاتی به نظر می‌آید. با خرید پکیج جک پارکینگی زیمنس FB600 ، از خرید قفل جداگانه بی نیاز خواهید شد.

 

تاثیر میزان تردد بر عملکرد جک پارکینگی

اگر نگوییم مهمترین، بی شک یکی از مهم ترین مولفه های انتخاب جک پارکینگ میزان تردد و باز و بست درب پارکینگ می باشد. مکانیزم عملکرد الکترومکانیکی در جک های پارکینگی موجب می شود تا درصورت تردد بسیار بالا برای مثال در فروشگاه های بزرگ و یا برج ها خیلی مناسب نباشد. جک درب برقی زیمنس مدل FB600 برای ساختمان هایی با حداکثر 24 واحد و جای پارک مناسب می باشد. درصورتی که بیشتر از این تعداد خودرو در طول روز تردد دارند پیشنهاد ما خرید جک های روغن هیدرولیکی می باشد.

 

گارانتی 24 ماهه

گارانتی همواره مهم ترین اصل در خرید می باشد چراکه اطمینان دهنده و بطوری تضمین کننده کیفیت کالای خریداری شده می باشد از این رو برند زیمنس این نیاز را به خوبی درک کرده و جک های اتوماتیک ریلی و بازویی خود را با 24 ماه گارانتی عرضه می نماید تا خریداران خود را بیش از پیش راضی نگه دارد. جک زیمنس FB600 به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین جک های بازویی در بازار شناخته میشود که در کنار کیفیت و کارایی خوب از قیمت بسیار مناسبی نیز برخودار است و برای کسانی که به دنبال یک جک برقی با کیفیت هستند مناسب می باشد. شرکت درب اتوماتیک زیمنس محصولات خود را در سه کلمه خلاصه کرده است(SLT)؛ امنیت، دوام و قابلیت اطمینان بودن. (Safety - Longevity - Trusty)



پرسش و پاسخ Siemens FB600
ارسال پرسش