موتور درب ریلی 24 ولت زومر Sommer Runner 600 (رانر 600)

  • قدرت جابجایی تا درب 600 کیلوگرمی
  • لیفت درب تا طول 8 متر
  • کارکرد با ولتاژ 24 DC
  • بهمراه 4 متر ریل فولادی
  • مناسب ورودی هایی با تردد بالا
  • قابلیت اتصال به باکس باطری
  • ساخت کشور آلمان
  • گارانتی 24 ماهه اصلی
  • گواهینامه حفاظتی IP54
56,000,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Sommer Runner 600 24v

جک درب ریلی runner 600 زومر 24 ولتی

موتور درب ریلی زومر رانر 600 (Sommer Runner 600 24V)، محصول برند جک پارکینگی زومر آلمان می باشد و توانایی لیفت و جابجایی درب هایی تا وزن 600 کیلوگرم و 8 متر طول را دارد. این جک درب کشویی به دلیل کارکرد 24 ولتی خود، می تواند از طریق باکس باتری پشتیبان ، حتی در مواقع قطعی برق، امکان استفاده از درب اتوماتیک خود را داشته باشید. گشتاور نامی این موتور درب ریلی 8.4 نیوتون بر متر بوده و در دمای عملیاتی 30- تا 50+ به آسانی کار می کند. همچنین این جک موتور درب ریلی به گواهینامه حفاظتی IP54 مجهز می باشد تا حتی در باران و برف و کولاک بی مشکل استفاده کنید. حداکثر سرعت جک ریلی زومر 19 سانتی متر بر ثانیه میباشد. جک اتوماتیک ریلی Sommer Runner از یک سیستم تشخیص مانع هوشمند (Obstacle detection)  برخوردار  است که در صورت وجود شی در هنگام بسته شدن درب، با هشدار و ارسال دستور، مدار مانع از بسته شدن درب می شود و از خسارت های احتمالی جلوگیری می کند.

جک ریلی زومر

 

سیستم تشخیص مانع

موتور درب ریلی زومر آلمان مجهز به سنسور هوشمند (Dynamic Power System) می باشد. این سنسور قدرتمند پویا بهینه عمل کرده و به سادگی با محیط سازگار می شود تا با سرعت یکسان به حرکت خود ادامه دهد. این موتور ریلی با دارا بودن این سنسور هوشمند میتواند در صورت تشخیص مانعی در مسیر خود بلافاصله جک را نگه دارد و یا به خلاف جهت حرکت کند تا از هرگونه مصدومیت به افراد و یا خسارت به درب جلوگیری کند.

 

عمر طولانی به دلیل حرکت نرم و پیوسته و عملکرد دو سرعته

درب و موتور درب به واسطه سیستم هوشمند و نرم موتور خود و عملکرد دو سرعته "open" و "close" خود با نزدیک شدن درب به پایان حرکت به نرمی سرعت کاهش پیدا می کند تا از عملکرد بهینه جک محافظت کند؛ در نتیجه عمر مفید این محصول افزایش پیدا می کند و همچنین صدای ناهنجاری هنگام بسته شدن درب به گوش نخواهد رسید.

زومر رانر

 

قطعی برق دارید؟ مشکلی نیست!

این جک ریلی آلمانی شما را در زمان قطعی برق رها نخواهد کرد. با سیستم خلاص کن سوییچی این جک می توانید حتی در هنگام قطعی برق بصورت دستی درب را باز و بسته کنید. وقتی موتور در روی حالت خلاص قرار دارد به راحتی و فشار کمی می توانید درب را بکشید و یا هل دهید تا به راحتی بتوانید عبور و مرور کنید. هرچند با وجود سیستم عملکرد 24 ولتی این موتور درب ریلی میتوانید با اتصال دستگاه به باکس و باتری پشتیبان در زمان قطعی برق تا چندین مرتبه درب را توسط ریموت باز و بسته کنید.

 

کارکردی سریع و بی صدا

وقتی از جک های زومر آلمان صحبت به میان می آید ، در کنار کیفیت بالای قطعات و خوش ساخت بودن آن ، نمی توان از کارکرد آرام و بدون صدای این جک حرفی نزد. این جک اتوماتیک قدرتمند بدون کوچکترین صدا، کارکرد روان و پرقدرتی را از خود نشان می دهد و موتور 24 ولت بکاررفته در موتور ریلی زومر این امکان را فراهم می نماید تا درب را با سرعت 0.16 متر بر ثانیه باز یا بسته نماید که سرعت بسیار مناسبی برای درب های سنگین بشمار می رود.

جک ریلی زومر

 

امکانات جانبی که زندگی را آسانتر میسازد!!

یکی دیگر از امکانات جانبی جک ریلی زومر رانر 600 امکان باز و بسته کردن بخشی یا Partial می باشد. برای مثال افرادی که موتورسیکلت و یا دوچرخه دارند با بازکردن بخشی از درب میتوانند عبور و مرور کنند بدون نیاز به اینکه مدت زیادی را صرف انتظار برای بسته شدن دربی که کامل باز شده است، کنند. با عملکرد قفل اتوماتیک دستگاه می توانید مطمین باشید بعد از خروج شما درب به خوبی قفل خواهد شد و امکان تردد افراد دیگر نخواهد بود.

 

جمع بندی و خرید جک ریلی زومر مدل Runner 600

محصولات درب برقی زومر آلمان با گارانتی و خدمات 24 ماهه در ایران به فروش می رسد.سیستم پیستونی این مدل کاملا پوشیده و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و گرد خاک چشم گیر است نکته قابل توجه این است که در تمامی نقاط ایران شرکت زومر دارای خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید این جک درب ریلی با کارشناسان دوبیکا تماس حاصل فرمایید.

زومر رانر 600



مشخصات کلی
مشخصات فنی
ولتاژ مورد نیاز 24 ولت
حداکثر وزن درب 600 کیلوگرم
حداکثر متراژ درب طول درب 8 متر
محدوده دمایی کارکرد 30- تا 50+ درجه سانتی گراد
گواهینامه حفاظتی IP54
حداکثر میزان تردد روزانه 100 مرتبه
کشور سازنده آلمان Germany
مدت زمان گارانتی 24 ماه


پرسش و پاسخ Sommer Runner 600 24v
ارسال پرسش