دزدگیر 8 زون سری اقتصادی هوگون HG-8Z ECO
دزدگیر 8 زون سری اقتصادی هوگون HG-8Z ECO

دزدگیر تحت شبکه 8 زون سری اقتصادی هوگون HG-8Z ECO

  • پشتیبانی از 8 زون باسیم 40 زون بیسیم
  • قابلیت نصب یک دوربین مداربسته IP
  • امكان تقسيم دستگاه به ٤ بخش مستقل و يك بخش مشترك يا مشاعات
  • دارای ۲ ریموت لرنینگ با فرکانس ۳۱۵ مگاهرتز
  • مدیریت تحت وب و اپلیکیشن اندروید و ios
  • ۳ خروجی ترانزیستوری ۲ آمپر
  • ۲ خروجی رله ای ۳ آمپر ۲۲۰ ولت
  • دارای تلفن کننده سیمکارتی و خط ثابت
  • گارانتی 2 ساله
7,800,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 27 مهر 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Hogon HG-8Z ECO

دستگاه اعلام سرقت 8 زون سری اقتصادی هوگون HG-8Z ECO

اگر به دنبال یک دزدگیر اماکن تحت شبکه میگردد که کیفیتی در کلاس جهانی داشته باشد و قیمتی نزدیک به دزدگیر های ایرانی دزدگیر هوگون میتواند بهترین انتخاب شما باشد، دزدگیر هوگون 8 زون اقتصادی مدل HG-8Z ECO، در کنار امکانات متعددی که دارد یکی از بهترین گذینه ها برای خرید سیستم اعلام سرقت می باشد، شما با هوگون میتوانید تنظبم کامل ورودی ها و خروجی ها را از طریق پنل نرم افزای و اپلیکشن مخصوص اندروید و ios داشته باشید همچنین امکان پارتیشن بندی شامل تقسیم دستگاه به 4 بخش مستقل و یک بخش مستقل میتوانید به عنوان یک سیستم برای یک ساختمان 4 واحدی کاربرد داشته باشد،

در سیستم اعلام سرقت 8 زون اقتصادی هوگون قابلیت پشتیبانی از 8 زون باسیم و 40 زون بیسیم در فرکانس های 315 یا 433 مگاهرتز (حتی بصورت همزمان) را دارد همچین این دستگاه بهمراه 2 عدد ریموت لرنینگ 433 عرضه میگردد و مجهر به تلفن کننده ثابت و سیمکارتی می باشد.

 

ارتباط با سرورها مرکزی

پنل های دزدگیر مجهز به تلفن کننده سیمکارتی و خط ثابت میباشند، اما عمکلرد کامل پنل های کنترلی هوگون به سیم کارت وابسته است دستگاه از سرویس های تماس، پیامک و اینترنت نسل دوم سیم کارت برای اطلاع رسانی و انجام تنظیمات بهره میگیرد. دستگاه مجز به مودم داخلی از نسل دوم می باشد اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل به صورت مستقيم در اين باندها كار ميكنند اپراتور رايتل برای استفاده 2G بسته به وضعيت پوشش محل استفاده از يكي از اين دو اپراتور استفاده ميكند.

 

مجزا بودن برد تغذیه از برد اصلی

بر خلاف تمامی دزدگیر های ایرانی در بازار که تمام تغذیه و برد روی یک برد ساخته سوار شده در محصولات دزدگیر اماکن هوگون برد اصلی از برد تغذیه مجزا می باشد و ما در پنل دستگاه دو برد مجزا را مشاهده میکنیم، مجزا بودن برد سبب شده که این دستگاه بتواند هم به عنوان UPS برای دستگاهی دیگر (که میتواند یک دوربین مداربسته باشد) عمل کند. ارائه 3 عدد خروجی ترانزیستوری 2 آمپر و 2 عدد خروجی رله ای 5 آمپر از طریق همین برد تامین میگردد.

 

پنل دزدگیر اقتصادی هوگون HG-8Z ECO

دسترسی کامل به تنظیمات از طریق وب اپلیکیشن

پنل های اعلام سرقت هوگون را باید اولین دزدگیر برنامه پذیر است که از طریق پنل نرم افزاری تمامی ورودی ها و خروجی ها تنظیم می شود، به نحوی که در ابتدا شما باید نوع سنسور ورودی را برای دستگاه مشخص کنید سپس به دستگاه بگید این ورودی مربوط به کدام پارتیشن هست و بعد از تعیین پارتیشن به آن سناریو فعال کردن خروجی هارو میدید که هر خروجی چند ثانیه و چطور قطع و وصل شوند. این دزدگیر سیمکارتی دارای ثبت وقایع بسیار قویی هست به طوری که تا چند سال برای شما ثبت تمامی وقایع دستگاه شامل تنظیمات و آلارم های اتفاق افتاده را ثبت میکند و در آرشیو سرور قرار میگیرد که اگر خوده دزدگیر هم از محل خارج شود وقایع ثبت شده در سرور قابل استفاده است.



پرسش و پاسخ Hogon HG-8Z ECO
ارسال پرسش