دستگاه حضور غیاب بتا 2208
دستگاه حضور غیاب بتا 2208

دستگاه حضور و غیاب بتا 2208

  • پشتیبانی از رمز / اثر انگشت / کارت
  • امکان تعریف 3000 کاربر و 10 مدیر
  • دارای نمایشگر 2 اینچ رنگی
  • قابلیت ثبت و مشاهده و دسترسی کاربران
  • امکان ثبت و ذخیره 10000 تردد شامل 3000 کارت EM، 3000 رمز عبور، 3000 اثر انگشت، 100 مدیر
  • دارای یک عدد رله آزاد برای اتصال قفل برق ، جک پارکینگ و غیره
  • امکان اتصال به کامپیوتر بوسیله کابل شبکه
  • قابلیت دانلود اطلاعات ورود و خروج کاربران بر روی usb
  • ضمانت نامه 12 ماهه
6,480,000 تومان
5%
6,156,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 28 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Betta 2208 Attendance Device

دستگاه حضور و غیاب بتا 2208 با قابلیت تشخیص اثر انگشت

دستگاه حضور و غیاب که در سازمان ها و شرکت ها کاربرد های زیادی دارد بمنظور کنترل تردد و ثبت زمان ورود و خروج  پرسنل آن مجموعه مورد استفاده قرار میگیرد. این روش بصورت خودکار و بدون هیچ دخالتی انجام می پذیرد و به همین دلیل از دقت بسیار زیادی برخوردار می باشد. دستگاه حضور و غیاب بتا 2208 یکی از ارزان ترین و در عین حال پرفروش ترین محصولات این حوزه می باشد که علاوه بر خوش ساخت بودن دارای ویژگی های شگفت انگیزی نیز می باشد. BETTA 2208 علاوه بر قابلیت تشخیص کارت یا تگ دارای قابلیت شناسایی اثر انگشت نیز بوده که بدلیل بهره مندی از یک سنسور نوری  با کیفیت در کوتاه ترین زمان امکان شناختن کاربر از روی اثر انگشت فراهم می شود.

از دیگر آپشن ها و مزایای این دستگاه حضور و غیاب بتا Beta می توان به ثبت تردد ترکیبی یا احراز هویت چند عاملی، صفحه کلید لمسی، نمایشگر رنگی  2 اینچی، منو و سخنگو به زبان فارسی، دارای یک عدد رله آزاد برای باز نمودن جک پارکینگ، قفل برقی و ...، امکان اتصال به آنتن دور برد یا کارت ریدر، امکان اتصال سنسور دود و کلید خروج اضطراری، سنسور هشدار بازبودن درب، ارائه نرم افزار فارسی رایگان به همراه محصول برای مدیریت رفت و آمد پرسنل و گارانتی یکساله اشاره نمود.

بتا 2208

 

مشخصات دستگاه حضور و غیاب بتا 2208

  • تغذیه با برق 12Vdc
  • نمایشگر رنگی 2 اینچ
  • قابلیت ثبت و مشاهده و دسترسی کاربران
  • امکان ثبت و ذخیره 10000 تردد شامل 3000 کارت EM، 3000 رمز عبور، 3000 اثر انگشت، 100 مدیر
  • دارای یک عدد رله آزاد برای اتصال قفل برق ، جک پارکینگ و غیره
  • امکان تنظیم برنامه و شیفت کاربران و مشاهده ورود و خورج آن ها در کامپیوتر
  • امکان اتصال به کامپیوتر بوسیله کابل شبکه
  • امکان بک آپ اطلاعات کاربران و انتقال آن  بر روی فلش
  • قابلیت دانلود اطلاعات ورود و خروج کاربران بر روی usb
  • ضمانت نامه 12 ماهه

سیم بندی

احراز هویت چند عاملی

یکی از راه های افزایش ضریب امنیت در یک مجموعه مهم مانند مراکز نظامی یا وزارتخانه ها استفاده از احراز هویت چند عاملی یا ترکیبی می باشد که به این صورت می باشد که از چندین پارامتر برای تشخیص هویت شما استفاده می شود. برای مثال علاوه بر تعریف کد می بایست اثر انگشت خود را نیز جهت شناسایی بر روی دستگاه قرار دهید.

 

سخنگوی فارسی

یکی از مزیت های دستگاه حضور غیاب 2208 بتا داشتن سخنگوی فارسی است که تنظیمات را برای مدیر راحت تر می نماید و بهتر می تواند مراحل ثبت نام کاربران را انجام دهد. این سخنگو همچنین شما را از تایید ثبت اطلاعات شما در در زمان ورود یا خروج باخبر میسازد.

 

صفحه نمایش 2 اینچی

این کارخانه برای اینکه بتواند کالایی با قیمت مقرون به صرفه ای را در اختیار شما قرار دهد از یک LCD 2 اینچ رنگی استفاده نموده است که برای تنظیم و ثبت نام کاربران به آن بسیار نیاز پیدا خواهید کرد و می توانید اطلاعات هر فرد را بر روی آن مشاهده نمایید.

نمای کلی دستگاه

دارای یک رله آزاد

به کمک این رله آزاد این امکان برای فرد فراهم میشود تا بتواند یک قفل برقی را به آن متصل نموده و این نین امنیت را چندین برابر نماید. از دیگر کاربردهای این رله اتصال آن به درب پارکینگ نیز می باشد که فرمان باز شدن درب را صادر می نماید.

خروجی ها

دارای یک ویگند ورودی و خروجی

به کمک ویگند ورودی کاربر می تواند یک آنتن دور بردUHF یا کارت ریدر را به آن متصل نموده . همچنین از طریق ویگند خروجی به اکسس کنترل جانبی متصل می ‌شود.

 

 اتصال سنسور دود

سنسور دود یکی از راه های هشدار در مواقع آتش سوزی می باشد که می تواند از وقوع یک فاجعه جلوگیری نماید. به همین خاطر با نصب یک سنسور یا دیتکتور دود بر روی این دستگاه می توانید در زمان اتش سوزی از باز شدن خودکار درب ها اطمینان حاصل نمایید.

 

 نرم افزار فارسی رایگان

به همراه این مجموعه یک نرم افزار فارسی رایگان نیز به شما تقدیم می گردد تا با کمک آن بتوانید زمان ورود و خروج پرسنل را مشاهده و مدیریت نمایید. پردازش اطلاعات کاربران، تعریف شیفت های کاری، گزارش ترددها، محاسبه پارامترهای حقوق و دستمزد مانند اضافه کار، کسر کار، غیبت از جمله کارهایی است که با این نرم افزار امکان پذیر می باشد.

 

خرید دستگاه حضور و غیاب بتا 2208

فروشگاه اینترنتی دو بی کا با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش و عرضه سیستم های حفاظتی و نظارتی به عنوان نماینده رسمی شرکت بتا شناخته می شود و این مجموعه تمامی محصولات این برند را با پایین ترین قیمت در کمترین زمان به دست مصرف کننده می رساند. از این رو در صورت نیاز به خرید دستگاه حضور و غیاب بتا 2208 می توانید با کلیک نمودن بر روی گزینه افزودن به سبد خرید و وارد نمودن و تکمیل اطلاعات خود آن را درب منزل تحویل بگیرید.

کاتالوگ حضور و غیاب بتا 2208



پرسش و پاسخ Betta 2208 Attendance Device
ارسال پرسش