دستگاه حضور غیاب 2209 بتا
دستگاه حضور غیاب 2209 بتا

دستگاه حضور و غیاب بتا 2209 (مجهز به تشخیص چهره)

  • پشتیبانی از چهره/اثرانگشت/کارت/رمز
  • دارای سخنگوی فارسی
  • مجهز به نمایشگر 2.8 اینچ رنگی
  • ولتاژ کاری : 12VDC/1A
  • نوع تکنولوژی : EM (125KHz)
  • امکان ثبت نام کاربر و ثبت عکس کاربر
  • ظرفیت ثبت تردد 300.000 تردد
  • ابعاد : (40*155*1700)mm
  • پروتکل ارتباطی: TCP/IP
  • قابلیت اتصال باتری
  • ظرفیت تعریف کاربر 5،000 کاربر و ظرفیت ثبت 5،000 کارت و ظرفیت ثبت 1000 چهره
  • ظرفیت ثبت 5،000 رمز عبور و ظرفیت ثبت 5،000 اثرانگشت
  • تعداد رله : 1 رله Free Voltage
  • جنس بدنه : پلاستیک فشرده
  • نرم افزار کامپیوتر : TC lite / TC Ultimate
8,600,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : چهارشنبه, 28 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Attendance System Betta 2209

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره بتا Betta 2209

 

 دستگاه های حضور و غیاب شرکت بتا 2209 (Betta 2209) یکی از کامل ترین و در عین حال باکیفیت ترین تولیدات این کارخانه معتبر و باسابقه می باشد. این مجموعه بصورت تخصصی در زمینه سیستم های حفاظتی مشغول فعالیت می باشد و با تولید انواع دستگاه کنترل تردد و دستگاه  حضور و غیاب در مدل های متنوع و گوناگون توانسته سهم زیادی از بازار را در اختیار بگیرد. کاربرد مرکز کنترل دسترسی بتا 2209 بیشتر در سازمان ها و ارگان هایی است که می خواهند از سیستم خودکار و یکپارچه برای ثبت ورود و خروج کارکنان خود استفاده نمایند و با این روش دیگر نیازی به قرار دادن اپراتور برای این کار ندارد. با این روش مدیر می تواند متوجه شود که در آخر هر ماه چه افرادی در چه روزهایی حضور و یا تاخیر یا تعجیل داشته اند و با این روش محاسبه حقوق و اضافه کاری به ساده ترین روش صورت می گیرد.

از ویژگی های دستگاه حضور و غیاب BETTA 2209 می توان به قابلیت شناسایی کاربران با استفاده از چهره/ اثر انگشت/ کارت یا تگ و رمز عبور اشاره نمود. همچنین این دستگاه این امکان را دارد تا بتواند برای تشخیص افراد از چند پارامتر بصورت ترکیبی ( بطور مثال اثر انگشت و رمز) کمک بگیرد که بیشتر در مراکزی که تحت تدابیر شدیدتری می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزایای این سیستم حضور و غیاب بتا می توان به امکان نصب باتری بک آپ یا پشتیبان در مواقع قطع برق اشاره نمود که می توانید از یک باتری 12 ولت 4/5 آمپر استفاده نمایید تا اختلالی در این زمان بوجود نیاید. صفحه نمایشگر 2/8 اینچی رنگی که بر روی قسمت سمت چپ بدنه تعبیه شده است این قابلیت را به کاربرد می دهد تا بتواند تنظیمات را به شکل ساده و راحت تری انجام دهد. در کنار منو فارسی یک سخنگوی فارسی نیز وجود دارد که می تواند شمارا برای نصب و اجرای راحت تر یاری نماید.  در کنار این همه ویژگی یک نرم افزار مختص این دستگاه به شما بصورت رایگان داده می شود تا پردازش اطلاعات کاربران، تعریف شیفت های کاری، گزارش ترددها، محاسبه پارامترهای حقوق و دستمزد مانند اضافه کار، کسر کار، غیبت  را مدیریت و مشاهده نمایید.

حضور و غیاب بتا2209

تشخیص چهره در دستگاه حضور غیاب 2209 بتا

شناسایی افراد در این دستگاه از طریق تشخیص چهره، ثبت اثرانگشت، وارد کردن کارت یا رمز عبور امکان پذیر است. قابلیت تشخیص چهره (Face detection) و فن آوری مولتی بیومتریک (ثبت تردد کاربر با مجوزهای چندگانه) یکی از بارزترین ویژگی های این دستگاه است و دراماکنی که تردد در آنجا تحت شرایط امنیتی خاص تری است مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین قابلیت تشخیص چهره جهت رعایت نکات بهداشتی و عدم تماس دست با دستگاه در بیمارستان ها و درمانگاه ها مناسب می باشد.

 

ظرفیت ثبت تردد بالا

یکی از نیاز های سازمان ها و ارگان های دولتی که دارای پرسنل زیادی می باشند، داشتن ظرفیت ثبت تردد بالا بوده تا بتوانند تردد همه ی کاربران را ثبت و ضبط نمایند. اکسس کنترل بتا 2209 با داشتن حافظه 300/000 عدد تردد یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد.

 

ظرفیت تعریف کاربر

این کنترل دسترسی BETTA امکان تعریف تا 5000 کاربر را داراست که شامل 5000 اثر انگشت،5000 رمز عبور، 5000 کارت EM و شناسایی 1000 چهره را دارد و یکی از گزینه های محبوب در بین شرکت های پرجمعیت می باشد.

اکسس کنترل بتا

قابلیت عکسبرداری

قابلیت عکس برداری از کاربران در این دستگاه وجود دارد تا در زمان ثبت تردد، از کاربر عکس گرفته و برروی LCD نمایش دهد همچنین آن را در حافظه داخلی ذخیره کند. به این ترتیب با قراردادن چهره یا اثر انگشت هر فرد مجاز و تعریف شده بر روی دستگاه یک عکس برای تایید تطابق فرد نشان داده می شود.

 

امکان نصب باتری

یکی از معایب این سیستم ها در گذشته عدم امکان ثبت ورود یا خرود در هنگام قطعی برق بوده است که پرسنل را آزرده خاطر می نماید. اما در این مدل می توانید در زمان قطعی برق از یک باتری پشتیبان استفاده نمایید تا ورود و خروخ افراد دچار اشکال نشود.

نصب باتری

مشخصات دستگاه حضور و غیاب بتا 2209

  • تغذیه با برق 12Vdc
  • نمایشگر رنگی 2/8 اینچ
  • قابلیت ثبت و مشاهده و دسترسی کاربران
  • امکان ثبت و ذخیره 5000 تردد شامل 5000کارت ،5000 رمز عبور، 5000اثر انگشت و 1000 چهره
  • دارای یک عدد رله آزاد برای اتصال قفل برق ، جک پارکینگ و غیره
  • امکان تنظیم برنامه و شیفت کاربران
  • امکان اتصال به کامپیوتر بوسیله کابل شبکه
  • امکان بک آپ اطلاعات کاربران و انتقال آن  بر روی فلش
  • قابلیت دانلود اطلاعات ورود و خروج کاربران بر روی usb
  • ضمانت نامه 12 ماهه

 

احراز هویت چند عاملی

یکی از راه های افزایش ضریب امنیت در یک مجموعه مهم مانند مراکز نظامی یا وزارتخانه ها استفاده از احراز هویت چند عاملی یا ترکیبی می باشد که به این صورت می باشد که از چندین پارامتر برای تشخیص هویت شما استفاده می شود. برای مثال علاوه بر تعریف کد می بایست اثر انگشت خود را نیز جهت شناسایی بر روی دستگاه قرار دهید. انواع مد های بکار رفته در حضور غیاب اثر انگشتی بتا 2209 را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

تشخیص چند عاملی

روش نصب صحیح

برای اینکه همه افراد با هر میزان قد بتوانند از سیستم تشخیص چهره بهره مند شوند لازم است تا نکاتی را در زمان نصب در نظر گرفته شود. همچنین با نصب اصولی خطاها کاهش یافته و با بیشترین دقت چهره افراد شناسایی می گردد.

نصب صحیح

دارای یک رله آزاد

به کمک این رله آزاد این امکان برای فرد فراهم میشود تا بتواند یک قفل برقی را به آن متصل نموده و این نین امنیت را چندین برابر نماید. از دیگر کاربردهای این رله اتصال آن به درب پارکینگ نیز می باشد که فرمان باز شدن درب را صادر می نماید.

نمای پشت

 نرم افزار فارسی رایگان

به همراه این مجموعه یک نرم افزار فارسی رایگان نیز به شما تقدیم می گردد تا با کمک آن بتوانید زمان ورود و خروج پرسنل را مشاهده و مدیریت نمایید. پردازش اطلاعات کاربران، تعریف شیفت های کاری، گزارش ترددها، محاسبه پارامترهای حقوق و دستمزد مانند اضافه کار، کسر کار، غیبت از جمله کارهایی است که با این نرم افزار امکان پذیر می باشد.

محتویات داخل بسته بندی

خرید دستگاه حضور و غیاب 2209 BETTA

فروشگاه اینترنتی دو بی کا به عنوان نماینده رسمی بتا، تمامی محصولات و تولیدات این برند را با گارانتی اصلی و بدون واسطه با کمترین قیمت درب منزلتان ارسال می نماید. برای خرید دستگاه حضور و غیاب بتا کافیست با افزودن آن به سبد خرید و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز ، کالای خریداری شده را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. همچنین کارشناسان ما بصورت رایگان آماده مشاوره تلفنی برای خرید سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشند و شما را تا انتخاب بهترین مدل متناسب با بودجه شما یاری می نمایند.

 

 

 



پرسش و پاسخ Attendance System Betta 2209
ارسال پرسش