دوربین دید در شب رنگی داهوا 1209tqp-a-led
دوربین دید در شب رنگی داهوا 1209tqp-a-led

دوربین میکروفون دار 2 مگاپیکسلی برند داهوا مدل HAC-HDW1209TQP(-A)-LED

  • دید در شب قوی با برد 40 متر
  • قابلیت ضبط صدا
  • بدنه فلزی با گارانتی اصلی
  • progressive :CMOS
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی HAC-HDW1209TQP(-A)-LED DAHUA DOME CAMERA

 

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1209TQP-A-LED

یکی از ویژگی های بارز و منحصر بفرد دوربین مداربسته HDW1209TQP-A-LED قابلیت دید در شب رنگی یا همان FULL COLOR بوده که این امکان را فراهم میسازد تا در تاریکی مطلق نیز بتوان از تصاویر رنگی بهره برد. طبق اعلام شرکت سازنده طول برد نور مرئی این دوربین دام داهوا 40 متر می باشد که فاصله بسیار مناسبی به شمار می رود. این دوربین داهوا ۲ مگاپیکسل دید در شب رنگی در دو مدل به بازار عرضه شده است که تفاوت آن دو تنها در داشتن یا نداشتن میکروفون برای ضبط صدای محیط خلاصه می شود. حرف A در مدل این محصول بیانگر تعبیه شدن یک میکروفون در داخل بدنه برای در اختیار گذاشتن فیلم ضبط شده به همراه صدا می باشد و در محیط هایی که کاربر نیاز به این قابلیت دارد بسیار مناسب و کاربردی می باشد. HDW1209TQP-A-LED دارای لنز 2 مگاپیکسل بوده و رزولیشن تصویر آن 1920*1080 می باشد که تصاویری با حداکثر کیفیت FULL HD به کاربر نشان خواهد داد.

مشخصات فنی

 

دوربین های دید در شب رنگی(FULL COLOR) داهوا


داهوا با تکنولوژی جدید فول کالر (Full Color) خود یک گام را از دوربین های استارلایت فراتر گذاشته و توانسته توجه مشتریان سیستم های نظارت تصویری را به خود جلب کند. این تکنولوژی که قدرت پردازندگی رنگ بالایی دارد شما را قادر میسازد در تاریکی های کم بتوانید تصاویر دوربین مداربسته را بصورت تمام رنگی ببینید. از آنجا که دوربین های فولکالر دارای LED وارم لایت (نور گرم) بجای مادون قرمز هستند به آنها دوربین های LED نیز گفته می شود.

 

 

تفاوت دوربین های استار لایت و فول کالر 


تنها تفاوت اصلی این دوربین ها در وجود LED یا نور مرئی در دوربین های وارم لایت یا فول کالر است. معمولا از دوربین های FULL COLOR برای محیط های با تاریکی مطلق (لوکس نوری 0.01 ) استفاده میشود و از دوربین های استارلایت در محیط های کم نور (لوکس نوری 0.1 ) که تمایل داریم تصاویر به صورت رنگی ذخیره شوند. پس اگر نور محیط شما در شب به اندازه ی کافی می باشد می توانید با پرداخت هزینه کمتر تصاویر رنگی را دریافت نمایید.

1209tqp-a دید در شب رنگی 2 مگاپیکسل

برد دید در شب 

دید در شب این دام داهوا تا 40 متر را می تواند به خوبی برای شما نمایش دهد که به لطف استفاده از ال ای دی مرئی خود می تواند در محیط های تاریک به کمک شما بیاید تا تصاویری رنگی را شاهد باشید.

دید در شب رنگی

محدوده دمای کاری دوربین

دمای کاری دوربین میکروفون دار داهوا از منفی 40 تا مثبت 60 است که این امر باعث می شود که از این دوربین بتوان در تمام شرایط آب و هوایی در ایران بدون نگرانی استفاده نمود .

 

استاندارد حفاظتی

دوربین مداربسته دام سری اقتصادی داهوا دارای استاندارد حفاظتی IP67 است که نشان دهنده مقاوت این کالا در برابرنفوذ گرد و خاک و قطرات باران به داخل دستگاه می باشد. 

 

ابعاد و اندازه

ابعاد دوربین

قابلیت ضبط صدای محیط

دوربین مداربسته با میکروفن داخلی ، یکی از امکاناتی که ممکن است برای بعضی از افراد مهم باشد شنیدن صدای محیط است. این ویژگی شما را قادر می شازد تا بتوانید از مکالمات افراد در محل کار خود مطلع شوید. حرف A در بعد از مدل این دستگاه نشان دهنده همین موضوع است. پس درصورتیکه هیچ استفاده ای از این قابلیت نمی کنید از مدل بدون میکروفون که هزینه به مراتب پایین تری دارد استفاده کنید.

 

خرید دوربین دام داهوا 2 مگاپیکسل

یکی از کامل ترین دوربین های دام داهوا که از فناوری فول کالر نیز بهره میگیرد همین مدل می باشد و قیمت بسیار مناسب و بصرفه آن باعث شده تا مشتریان زیادی به آن روی آورند. داشتن میکروفون داخلی و برد 40 متری نور مرئی از عمده ترین و شاخص ترین برتری آن نسبت به نمونه های مشابه می باشد. در صورت نیاز به خرید دوربین دام داهوا 2 مگاپیکسل می توانید با خواندن مطالب هر دستگاه و مقایسه آن با دیگری بهترین تصمیم را بگیرید.

 

قیمت دوربین داهوا 2 مگاپیکسل

قیمت دوربین داهوا 2 مگاپیکسل به عوامل زیادی که عمدتاً بدلیل امکانات آن می باشد بستگی داشته که بطور مثال می توان به معیار هایی همچن تکنولوژی تصویر برداری در شب، برد مفید، داشتن گارانتی اصلی معتبر، جنس بدنه اشاره نمود. 



پرسش و پاسخ HAC-HDW1209TQP(-A)-LED DAHUA DOME CAMERA
ارسال پرسش