کمباکس گرد CA-14CW

  • ابعاد 4.5*14
  • وزن 185 گرم
  • ظاهر زیبا
58,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی CamBox CA-14CW

پایه دوربین مداربسته کمباکس گرد

استفاده از کمباکس یا پایه دوربین مداربسته یکی از نکاتی است که باعث هر چه زیباتر شدن کار در هنگام نصب دوربین مداربسه می شود. علاوه بر این شما با خرید کمباکس پرو 14*14 گرد می توانید اتصالات و همچنین اداپتور دوربین را درون آن جانمایی نمایید تا با این کار علاوه بر کمک به بالا رفتن عمر قطعات مصرفی بتوانید از صدمه دین آن در برابر عوامل محیطی همچون گرد و خاک و باران نیز محافظت نمایید. یکی از دیگر مزیت های این CAMBOX قابلیت نصب دوربین مداربسته به عنوان پایه نگهدارنده می باشد که شکل شکیل تری را شاهد خواهید بود. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم بوده تا بیشترین مقاومت را در شرایط مختلف برایتان به ارمغان بیاورد. ابعاد این کم باکس 14*14*5 می باشد که مناسب برای انواع پروژه های حفاظتی و نظارتی است و همچنین بدلیل به کار رفتن لولای دوبل خرابی درب آن را به حداقل می رساند و مانند دیگر مدل های بازار ضعف شکستن از محل لولا را شاهد نباشیم.

 

ابعاد کمباکس CA-14CW

 

قیمت کمباکس گرد 14*14

انواع گوناگونی از کمباکس دوربین در ابعاد و شکل های مختلف وجود دارد که بسته به نوع و محل قرار گرفتن دوربین مداربسته می توان از مناسب ترین آنها بهره برد. قیمت کمباکس گرد 14*14 بدلیل مزایای پرشمار آن و قیمت مقرون بصرفه خود ارزش خرید بسیار بالایی دارد و کاربرانیکه می خواهند خروجی کارشان ظاهری بسیار تمیز و منظم داشته باشد پیشنهاد می گردد که حتماً از آن استفاده نمایند. 

ابعاد کمباکس  CA-14cw

خرید پایه دوربین مداربسته CAMBOX

درصورتی نیاز به خرید پایه دوربین مداربسته CAMBOX می توانید با افزودن ان به سبد خرید و تکمیل اطلاعات کاربری خود آن را با ارزان ترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید. همچنین جهت مشاوره تلفنی با کارشناسان فروشگاه دوبی کا می توانید با شماره گیری تلفن های این مجموعه با آنان در ارتباط باشید.



پرسش و پاسخ CamBox CA-14CW
ارسال پرسش