پنل خورشیدی آیمو مدل FSP11

  • اتصال به دوربین: Micro USB
  • ابعاد: mm(120*180*2.5)
  • قابلیت اتصال به دوربین های سری Cell آیمو
  • درجه حفاظت: IP65
  • دمای کارکرد: -20℃ تا +60℃
  • ولتاژ پنل خورشیدی: 5.75V
  • توان پنل خورشیدی: 3W
2,650,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی IMOU SOLAR PANEL MODEL FSP11

پنل خورشیدی آیمو مدل FSP11

پنل خورشیدی آیمو مدل FSP11 یکی از ملزومات و لوازم جانبی آن دسته از دوربین های مداربسته آیمو می باشد که دارای باتری قابل شارژ داخلی هستند. سری های سری CELL آیمو که همگی دارای یک باتری قدرتمند می باشد که می تواند برق مورد نیاز تا مدت زمان 6 ماه را تامین نماید. این دوربین های بیسیم که بدلیل کاربری خود بیشتر برای فضایی که امکان برق رسانی به دستگاه وجود نداشته باشد مورد استفاده قرار میگیرند اما شما می توانید با خرید پنل خورشیدی آیمو IMOU علاوه بر استفاده از انرژی پاک، برق را نیز بصورت 24 ساعته در اختیار آن قرار دهید.

این منبع تغذیه خورشیدی ایمو دارای ابعادی مناسب و جمع و جور بوده و برای نصب در محیط های باز بسیار مناسب می باشد. عرض این محصول 12 سانتی متر، طول آن 18 سانتی متر و پهنای آن 2.5 سانتی متر می باشد. برای اتصال پنل سولار IMOU به دوربین وایرلس کافیست تا کابل MICRO USB را IMOU CELL متصل نموده تا بتوان از برق آن بهره مند شد.

پنل خورشیدی ایمو

 

استاندارد محافظتی IP65

داشتن استاندارد محافظتی IP65 باعث شده است تا مانع از ورود و نفوذ باران و گرد و غبار به داخل کالا شود و به این تریتب هیچ خللی در عملکرد آن ایجاد نمی گردد. 

پنل سولار دوربین مداربسته ضد اب

 

 

قیمت پنل سولار آیمو مدل FSP11

کیفیت ساخت بسیار بالا و درجه یک در کنار برند معروف ایمو باعث شده است تا خرید پنل سولار آیمو بسیار ارزشمند و بصرفه تلقی شود و کاربران زیادی بدنبال تهیه آن باشند. فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان عرضه کننده محصولات دوربین مداربسته ، تمامی دستگاه های این برند را با گارانتی اصلی عرضه می نماید. همچنین به عنوان نماینده فروش دوربین مداربسته آیمو Imou شما مصرف کنندگان عزیز می توانید پایین ترین قیمت بازار را در این فروشگاه تجربه نمایید.

زاویه چرخش

 

کاتالوگ پنل خورشید آیمو 

کاتالوگ پنل خورشیدی آیمو



پرسش و پاسخ IMOU SOLAR PANEL MODEL FSP11
ارسال پرسش