دوربین مداربسته آیمو ورسا IMOU VERSA
دوربین مداربسته آیمو ورسا IMOU VERSA

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل آیمو مدل ورسا VERSA

  • رزولوشن تصویر 2MP (1920 x 1080)
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 256GB
  • دید در شب رنگی با برد 20 متر
  • لنز فیکس 2.8 mm
  • پشتیبانی از صدای دو طرفه
  • زاویه دید 97°(H), 52°(V), 114°(D)
  • قابلیت تشخیص حرکت ، تشخیص انسان
  • منبع تغذیه DC 5V1A
  • وزن : 0.12kg ابعاد 72x51x52mm
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی IMOU VERSA CAMERA 2MP

دوربین مداربسته بیسیم آیمو ورسا Imou VERSA

یکی از مزایای دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی آیمو ورسا (Versa) را می توان نصب بسیار راحت دانست بطوریکه کافیست مگنت یا آهنربای آن را بر روی دیوار بچسبانید و سپس با قرار دادن پایه دوربین بر روی آن اقدام به راه اندازی دوربین نمایید. همچنین بدلیل قابلیت ضد آب بودن آن می توان علاوه بر استفاده در فضای داخل منزل در فضای باز نیز از آن بهره برد بدون آنکه باران و گرد و خاک باعث خرابی دستگاه گردد. همچنین به دلیل تعبیه شدن یک نور LED در بالای لنز دستگاه می تواند در شب نیز تصاویری رنگی مشاهده و ثبت نماید. برق مورد نیاز دوربین مداربسته بیسیم  آیمو Imou Versa از طریق کابل شارژ Micro Usb و آداپتور قرار گرفته در بسته بندی تامین میگردد. لنز دو مگاپیکسل 1/2.8”  CMOS این دوربین بیسیم میتواند کیفیت تصویر فول اچ دی را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. در ادامه به نقد و بررسی دوربین رم خور IMOU می پردازیم و ویژگی های آن را برایتان بازگو می کنیم.

دوربین ایمو ورسا

دوربین مناسب برای فضای داخل و بیرون از منزل

بدلیل طراحی هوشمندانه و ابعاد جمع و جور خود و همچنین استفاده از استاندارد های محافظتی برای جلوگیری از نفوذ باران و گرد و خاک این محصول را به یک دوربین وایرلس کامل بدل نموده که کاربر این قدرت انتخاب را داشته باشد که بتواند از آن هم در فضای باز و هم در داخل خانه استفاده نماید.

دوربین بیرون و داخل خانه

دید در شب رنگی FULL COLOR

حالت های مختلفی برای دید در شب وجود دارد که افراد می توانند بسته به نوع و سلیقه خود یکی را انتخاب نمایند. وجود نور ال ای دی در بالای دوربین مداربسته امکان ثبت ویدئو بصورت رنگی را میسر میسازد هرچند که می توان حالت هایی مانند نور دائم روشن در شب، روشن شدن نور در حالت تشخیص سوژه و دید در شب مادون قرمز و یا حالت دید در شب بصورت طبیعی را با استفاده از نرم افزار imou life انتخاب نمود.

دید در شب هوشمند در کروزر دوال

هم دوربین هم آژیر

به کمک فناوری تشخیص انسان در صورت قرار گرفتن هر فرد در برابر دوربین علاوه بر پیغام هشدار بر روی موبایل یک آژیر با قدرت پرتاب صدا 110دسی بل برای دور نمودن افراد مانند سارقین نیز وجود دارد تا امنیت محیط زندگیتان را بیش از پیش افزایش دهد.

تشخیص انسان

دوربین مراقبت از کودک IMOU

این دوربین را باید یک دوربین مداربسته مراقبت از کودک نامید، با قراردادن دوربین مراقبت از کودک ایمو مدل ورسا می توانید هر حرکت نوزاد و کودک خود را زیر نظر داشته باشید و با استفاده از مکالمه دو طرفه در صورتیکه در منزل حضورندارید می توان برای برقراری ارتباط با او اقدام نمایید.

دوربین مراقبت از کودک

نصب آسان زیر یک دقیقه !

برای نصب این دوربین مداربسته وایرلس تنها کافیست تا با استفاده از دو پیچ  پایه آهنی را بر روی دیوار پیچ نموده و سپس برچسب پشت مگنت یا آهنربا را جدا نموده و دوربین را بر روی آن سوار کنید. 

نصب آسان

هشدار گریه کودک 

درصورت تشخیص صدای گریه کودک فوراً هشداری را برایتان در گوشی موبایل ارسال می نماید و شما را از آن باخبر میسازد و می توانید بصورت برخط از اتفاق در حال وقوع مطلع شوید و کودک خود را با صحب کردن بوسیله برنامه ایمو لایف و پخش صدای شما از طریق اسپیکر دوربین آرام نمایید.

تشخیص گریه

تنوع در ذخیره سازی

3 روش کلی برای ضبط تصاویر برای شما مهیا می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. یکی از ساده ترین روش ها خرید کارت حافظه SD است که طبق گفته سازنده درصورت تهیه حافظه 64 گیگابایتی می توان تا 4 روز تصاویر را بر روی آن ذخیره نمود و پس از طی این مدت فیلم های جدید بر روی قدیمی ترین تاریج جایگزین می شوند. این میزان مدت در حافظه 128 گیگ به 8 و در رم 256 به 16 روز افزایش پیدا میکند. روش دیگر خرید NVR آیمو است که امکان ذخیره برای مدت زمان بیشتری را برایتان فراهم میسازد بطوریکه قابلیت پشتیبانی تا هارد 8 ترابایت را دارد و این یعنی چیزی بیشتر از 100 برابر کارت حافظه. البته که این سیستم برای تعداد دوربین های زیاد صرفه اقتصادی دارد و اقتصادی ترین راه برای یک دوربین همان روش اول میباشد. روش سوم هم استفاده از فضای ابری رایگان به مدت 30 روز است که پس از طی شدن این زمان امکان بهره مندی از آن بصورت رایگان وجود ندارد.

تنوع در ذخیره سازی

فرمت ذخیره سازی H265

IMOU VERSA  قادر است تصاویر را با فرمت فشرده سازی عالی H265 ذخیره نماید که این امر باعث می شود که فضای کارت حافظه و همچنین پهنای باند مصرفی را تا 70 درصد کمتر اشغال شده و شما تعداد روز های بیشتری  را در هارد خود ذخیره نمایید.

فرمت ذخیره سازی

 

 

کاتالوگ imou versa



پرسش و پاسخ IMOU VERSA CAMERA 2MP
ارسال پرسش