دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل دام DAHUA مدل 1509T-IL-A
دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل دام DAHUA مدل 1509T-IL-A

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسلی دام داهوا مدل HDW1509T-IL-A

  • رزولوشن 5 مگاپیکسل
  • دارای میکروفن دخلی
  • دید در شب رنگی هوشمند با Smart Dual Light
  • برد روشنایی دید در شب 40 متر
  • دارای IP67 ضد آب و گرد و غبار
  • پشتیبانی از WDR و 3DNR
  • دارای بدنه فلزی
  • گارانتی اصلی
3,450,000 تومان
20%
2,760,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 27 مهر 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahua Smart Dual Light Model HDW1509T-IL-A

دوربین میکروفون دار 5 مگاپیکسل داهوا مدل HDW1509T-IL-A 

دوربین دام داهوا مدل HDW1509T-IL-A یکی از جدید ترین و پرفروش ترین محصولات این کارخانه معتبر در زمینه ساخت سیستم های نظارتی به شمار می رود که علاوه بر داشتن یک لنز 5 مگاپیکسلی با حداکثر کیفیت دارای فناوری تازه عرضه شده Smart Dual Light می باشد که آن را می توان نسخه ارتقائ یافته و بهینه FULL COLOR دانست. در دوربین های فول کالر چراغ وارم لایت در شب برای همیشه روشن بود و این امر ممکن بود سبب کاهش طول عمر آن گردد. اما با استاده از سیستم دوگانه هوشمند دوربین علاوه بر مجهز بودن به نور مرئی دارای نور مادون قرمز نیست می باشد که دوربین بصورت خودکار با تشخیص سوژه در حال حرکت تصویر را از حالت دید در شب سیاه سفید به حالت رنگی تغییر میدهد و درصورت عدم وجود سوژه در برابر لنز دوباره به حالت IR تغییر می کند. همچنین بواسطه میکروفون تعبیه شده در داخل دستگاه می توان صدای محیط را نیز به همراه ویدئو ضبط کرد که می تواند برای کاربری هایی مانند فروشگاه ها و مغازه ها مناسب باشد. طبق گفته شرکت سازنده طول برد روشنایی برای این دوربین زیر سقفی 5 مگاپیکسل داهوا 40 متر می باشد که عدد بسیار مناسب و قابل توجهی می باشد.

مشخصات فنی

 

کیفیت تصویر 5 مگاپیکسلی

رزولوشن تصویر مهمترین پارامتر تشخیص کیفیت یک دوربین مداربسته می باشد. این دوربین دام 5 مگاپیکسلی دارای لنز ثابت 3.6mm یا 2.8mm هستند که رزولوشن تصویر 5MP (25 فریم در ثانیه) و با خروجی 16:9 داشته و تصویری فوق العاده با کیفیتی را با وضوح 2880 (H) × 1620 (V) را به شما ارائه می نماید. لازم به ذکر است برای اینکه بتوانید از کیفیت این دوربین نهایت استفاده را ببرید می بایست از یک دستگاه ضبط کننده تصاویر 4k بهره بگیرید در غیر اینصورت ضبط فیلم ها با کیفیت فول اچ دی خواهد بود.

کیفیت تصویر 16:9

IP67

دوربین LED دار 5 مگاپیکسل دهوا دارای پروتکل IP67 می باشد، لذا این دوربین با توجه به بهره مندی از این پروتکل در برابر نفوذ آب، باران و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و غبار کاملا مقاوم می باشد.همچنین این دوربین در گرما و سرما می تواند به کارایی خود ادامه دهد بطوریکه در گرما 60+ درجه و در سرما 40- درجه می باشد بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را دارد.  محفظه آن هم ضد گرد و غبار و هم ضد آب است و می تواند در حالی که تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب غوطه ور است به عملکرد دو ادامه دهد.

 

قابلیت ضبط صدا

این دوربین مداربسته داهوا قابلیت شنیدن و ذخیره کردن صدای محیط را داراست و یکی از امکاناتی که ممکن است برای بعضی از افراد مهم باشد و بدنبال آن باشند. این ویژگی شما را قادر می شازد تا بتوانید از مکالمات افراد در محل کار خود مطلع شوید. حرف A در بعد از مدل این دستگاه نشان دهنده همین موضوع است. پس درصورتیکه هیچ استفاده ای از این قابلیت نمی کنید از مدل بدون میکروفون که هزینه به مراتب پایین تری دارد استفاده کنید.

پس اگر به دنبال یک دوربین مداربسته میکروفن دار هستید که هم هوشمند باشد و هم ضد آب و گردو غبار دوربین داهوا 1509T-IL-A بهترین انتخاب برای شما خواهد بود

 

بدنه تمامأ فلزی

یکی دیگر از ویژگی های دوربین مداربسته داهوا 1509T-IL-A استفاده از بدنه فلزی است که در صورت دست گرفتن این محصول احساس باکیفیت بودن ان را به خوبی حس می نمایید. همچنین بدلیل استفاده از فلز آلومینیوم ، مقاومت بیشتری در برابر ضربه پیدا نموده است و می تواند تحمل بیشتری نیز در برابر تغییرات آب و هوایی از خود نشان دهد.

 

فناوری BLC

اختلاف سطح نور در محیط های مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین‌های مداربسته است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود داشته باشد. وجود منبع نور در یک محیط تاریک باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت‌های کم‌نورتر به صورت کاملا تاریک به نمایش دربیایند. مکانیزم BLC یکی از مکانیزم‌های اصلاح‌کننده این مشکل است. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شوند.

 

فناوری بی ال سی

فناوری 3DNR 

3DNR نوع ارتقا یافته قابلیت DNR است که می تواند در شرایط نوری کم، نویز تصاویر را کاهش داده و تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت تصاویر داشته باشد.

 

کاهش نویز

مشخصات فنی دوربین داهوا مدل HDW1509T-IL-A

  • نوع لنز بصورت 3.6 میلی متری( 2.8 میلی متری سفارشی)
  • بهره مندی دوربین از منوی OSD
  • فناوری 3DNR
  • دارای 40 متر ماکزیمم برد دید در شب
  • گواهی استاندارد جهانی IP67 با قابلیت ضد نفوذ آب و گردو خاک
  • انرژی مصرفی برابر با 12 ولت
  • رزولوشن لنز دوربین مداربسته با کیفیت 5 مگاپیکسل
  • کیفیت تصویر برداری 20fps@5MP, 25/30fps@4MP, 25/30fps@1080P
  • قابلیت استفاده همزمان از تکنولوژی پیشرفته و اختصاصی HDCVI داهوا و سوئیچ به سایر فناوری های CVI/CVBS/AHD/TVI
  • پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب هوشمند SMART DUAL LIGHT
  • دارای قابلیت و فناوری ضبط همزمان صدا و تصویر
  • گواهی استاندارد بین المللی IP67
  • دارای 2 سال معتبرترین گارانتی اصلی

بسته بندی دوربین

خرید دوربین SMART DUAL LIGHT داهوا

Smart Dual Light (نور دوگانه هوشمند) از جدید ترین تکنولوژی های داهوا بوده که می تواند بصورت دوگانه سیاه سفید و رنگی تصویر برداری نماید و با توجه به تشخیص سوژه یا عبور از جلوی لنز آن ال ای دی های آن روشن شده و دوباره با گذشت زمان به حالت قبل خود یا همان مادون قرمز برمیگردد. به این ترتیب دوربین HDW1509T-IL-A داهوا بدلیل پیشرفته تر بودن از مدل های فول کالر گزینه بسیار ارزشمندی می باشد.

تکنولوژِی smart dual light dahua

قیمت دوربین دام 5 مگاپیکسلی DAHUA

مدل های 5 مگاپیکسل باتوجه به امکانات و جنس بدنه خود تقسیم بندی می شوند و طبیعتاً بدنه های فلزی از پلاستیکی گران تر می باشد و همینطور دوربین هایی با نور مرئی قیمت بالاتری را نسبت به مدل های ساده تر دارند. شما می توانید با شماره گیری تلفن های مجموعه بزرگ دوبیکا علاوه بر بهره مندی از مشاوره رایگان مطابق با سلیقه و بودجه موردنظرتان ، آن هارا با گارانتی اصلی و با خدمات پس از فروش در سراسر کشور تهیه نمایید.

 

کاتالوگ دوربین دام داهوا  HDW1509T-IL-A

کاتالوگ دوربین HAC-HFW1509TMP-IL-A n



پرسش و پاسخ Dahua Smart Dual Light Model HDW1509T-IL-A
ارسال پرسش