دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا HFW1200TLM-IL-A
دوربین 2 مگاپیکسلی داهوا HFW1200TLM-IL-A

دوربین 2 مگاپیکسل بالت داهوا مدل HFW1200TLM-IL-A (میکروفون+نور هوشمند دوگانه)

  • مجهز به دید در شب دو گانه هوشمند با برد 40 متر
  • رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل (Full HD)
  • دارای میکروفن داخلی
  • پشتیبانی از WDR و 3DNR
  • درجه حفاظت IP67دارای بدنه فلزی
1,980,000 تومان
25%
1,485,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 27 مهر 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی HFW1200TLM-IL-A DAHUA BULLET 2MP CAMERA

دوربین مداربسته بالت داهوا 2 مگاپیکسل مدل HFW1200TLM-IL-A (میکروفون دار)

دوربین مداربسته داهوا HFW1200TLM-IL-A از دوربین های میکروفون دار بشمار می رود که می تواند صدای محیط را با وضوح بالایی ضبط و بر روی هارد ذخیره نماید. دوربین 2 مگاپیکسل داهوا دید در شب رنگی دارای فناوری (دید در شب دوگانه هوشمند) Smart Dual Light  می باشد که می توان آن را نسخه بروز تر و کامل تری از Full Color دانست. روشن بودن مداوم وارم لایت برای مدت طولانی در شب و بالا رفتن مصرف انرژی از نکاتی هستند که در نمونه جدید برطرف شده است. این بالت 2 مگاپیکسل به اینصورت طراحی گردیده است که بصورت خودکار سوژه ها مقابل لنز را تشخیص داده و سپس اقدام به روشن نمودن چراغ های LED برای رنگی شدن تصویر می کند که می تواند تاثیر بالایی در طول عمر و کاهش مصرف برق نماید.

قابلیت ضبط 30 فریم ریت بر ثانیه این دوربین فول کالر داهوا 2 مگاپیکسل که امکان ضبط با کیفیت 1080FULL HD می باشد که عدید بسیار مناسب در بین دیگر رقبا است. از امکانات دیگر این دوربین مداربسته میکروفون دار dahua می توان به برد روشنایی 40 متری، خروجی قابل تغییر بین SD و HD، لنز 3.6 میلی متری، تکنولوژی DWDR دیجیتال، ضبط تصاویر با کیفیت FULL HD، استاندارد حفاظتی IP 67، کیس آلومینیومی وگارانتی 2 ساله اشاره نمود.

مشخصات دوربین 1200tlm-il-a

ابعاد و اندازه

دوربین مداربسته 1200TLM-IL-A داهوا دارای اندازه های 198 میلی متر در طول و قطر بدنه اصلی از کف 76.2میلی متر و از عرض 80.2 میلی متر می باشد و از این رو در دسته بندی کیس های متوسط قرار می گیرد. وجود ال ای دی های زیر لنز باعث شده تا شما بتوانید در تاریکی مطلق نیز تصاویری روشن و رنگی مشاهده نمایید. وجود یک شیار کوچک در بالای لنز از داشتن میکروفون داخلی حکایت دارد که می تواند با کاهش نویز صدای محیط صدایی واضح را دریافت نمایید.

ابعاد

بدنه آلومینیومی

جنس بدنه از فلز آلومینیوم می باشد و تنها قسمت پایه آن از پلاستیک بوده بنابراین طول عمر و همچنین مقاومت بیشتری را در برابر ضربه و تغییرات آب و هوایی شاهد خواهیم بود و یکی از بهترین گزینه ها برای افراد سخت پسند بوده که بدنبال بدنه فلزی می گردند.

 

Smart Dual Illumination

تکنولوژی Dahua Smart Dual Light (دید در شب دوگانه هوشمند) از الگوریتم هوشمندی پیروی می نماید و بوسیله آن اهداف را با کمترین خطا و با دقت بالا تشخیص می دهد. نور IR یا مادون قرمز به طور معمول در شب روشن میباشد و تصاویر بصورت سیاه و سفید ثبت می گردند. هنگامی که سوژه ای توسط دوربین شناسایی می شود، وارم لایت روشن شده و دوربین ویدئو تمام رنگ و اطلاعات رویدادهای کلیدی را ثبت می نماید.

تکنولوژِی smart dual light dahua

 

تنظیم و کارکرد دید در شب دوگانه هوشمند

 

3DNR پیشرفته


فناوری پیشرفته 3DNR داهوا نویز تصویر را بدون تأثیر بر وضوح تصویر، به ویژه در شرایط نوری ضعیف، کاهش می دهد. دوربین نویز را تشخیص می دهد و فریم های متوالی را برای کاهش موثر نویز مقایسه می کند. 

کاهش نویز

میکروفون داخلی

اگر به دنبال یک دوربین مداربسته میکروفن دار میگردید  دوربین داهوا HFW1200TLM-IL-A  بهترین نحوه صدا صوتی را بازیابی کرده و نویز را از بین می بر قابلیت پخش صوتی به عنوان شواهد تکمیلی در برنامه های نظارت تصویری استفاده می شود. دوربین مداربسته HDCVI از انتقال سیگنال صوتی از طریق کابل کواکسیال پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، فن آوری منحصر به فرد پردازش و انتقال صدا را تصویب می کند که به ، کیفیت و اثربخشی اطلاعات صوتی جمع آوری شده را تضمین می کند.

 

مشخصات فنی داهوا HFW1200TLM-IL-A

  • سنسور CMOS 1/2.8 اینچی 2 مگاپیکسل
  • وضوح دیجیتال: 1080P (1920x1080)، 720P (1280x720)، 960H (960x756)
  • خروجی 4 در 1 قابل تعویض از طریق دستور OSD 
  • چراغ هوشمند  LED با برد 40 متر
  • لنز ثابت 3.6mm
  • زاویه دید: H: 83°; V: 48°; D: 105°
  • حالت های تصویربرداری: BLC، HLC، دیجیتال WDR، 3D-NR، Mirror
  • دارای میکروفون
  • منبع تغذیه: 12 ولت DC (± 30%)
  • مصرف: 4.9 وات (حداکثر)
  • دمای عملیاتی -40 ~ + 60 درجه سانتیگراد
  • درجه حفاظت IP67
  • محفظه فلزی و پلاستیکی
  • ابعاد198.4 mm × 80.2 mm × 76.2 mm
  • گارانتی اصلی 2 ساله

 

مقاوم در برابر باران و گرد وخاک

این دوربین با رتبه‌بندی IP67 در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌شود و مناسب برای محیط‌های داخلی و خارجی است. دمای کاری آن از -40 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد (-40 تا +140 درجه فارنهایت) می‌باشد، که به آن امکان می‌دهد در محیط‌های با دمای بسیار بالا یا پایین عمل کند. این دوربین با پشتیبانی از تحمل ولتاژ ورودی ±30٪، حتی برای شرایط منابع تغذیه ناپایدار، مناسب است. 

 

خرید دوربین 2 مگاپیکسل داهوا

لنزهای 2 مگاپیکسل  یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین دوبین های مداربسته بازار بشمار می روند که عمدتاً برای مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد. اما باید این را در نظر داشت که امکانات و قابلیت های دوربین می تواند در قیمت دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل داهوا تاثیر گذار باشند. بطور مثال آپشن هایی مانند دید در شب رنگی بدلیل وجود ال ای دی ، ضبط صدای محیط و جنس بدنه از مهم ترین نکات تعیین کننده در هزینه نهایی می باشد که باید به آن توجه نمود. درصورت نیاز به تهیه دوربین dahua با گارانتی های اصلی مانند فراگستر، ماد طلایی یا نظارت گستر می توانید با خیال آسوده از این فروشگاه ثبت سفارش نمایید و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

کاتالوگ دوربین داهوا HFW1200TLM-IL-A

کاتالوگ دوربین



پرسش و پاسخ HFW1200TLM-IL-A DAHUA BULLET 2MP CAMERA
ارسال پرسش