مینی اسپید دام Xmeye Plus Sky
مینی اسپید دام Xmeye Plus Sky

دوربین هوشمند مینی اسپیددام 5 مگاپیکسل Xmeye Plus مدل Sky

  • دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل
  • دارای میکروفن داخلیو مکالمه دو طرفه
  • دارای دید در شب رنگی (وارم لایت)
  • دارای سرور داخلی
  • برد دید در شب 10 متری (60 متر مربع)
  • پشتیبانی از رم تا 256GB
  • لنز 3.6mm
  • منبع تغذیه: 12ولت - 2امپر
  • قابلیت تعقیب سوژه
  • قابلیت تشخیص انسان
  • دارای IP67
  • دارایسخنگو فارسی
  • دارای اپلیکیشن اندروید و ios
  • چرخش: 355درجه افقی-120درجه عمودی
  • گارانتی 12 ماهه
1,945,000 تومان
5%
1,847,750 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
ارسال رایگان
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Xmeye Plus Sky Mini Speed Dome

دوربین 5 مگاپیکسل وایرلس Xmeye Plus مدل SKY

دوربین مداربسته وایرلس و چرخشی XMEYE PLUS مدل SKY یکی از جدید ترین و باکیفیت ترین محصولات دوربین مداربسته بیسیم ایرانی است که به کمک لنز 5 مگاپیکسلی خود و همچنین داشتن قابلیت دید در شب رنگی بوسیله 5 لامپ LED (وارم لایت) و 4 لامپ IR برای تصاویر بصورت سیاه سفید می تواند خیال شمارا از داشتن یک دوربین تحت شبکه با قیمت بسیار مناسب راحت نماید. همچنین بدلیل سرور های داخلی شما هیچگونه مشکلی از لحاظ فیلتر بودن و لگ در تصویر شاهد نخواهید بود که این خود یک مزیت بسیار عالی بشمار می رود. این دوربین مینی اسپید دام بیسیم xmeye plus دارای ویژگی هایی از قبیل سیستم تشخیص و ردیابی انسان، امکان اتصال کارت حافظه تا 256 گیگابایت، برقراری مکالمه دوطرفه، سخنگوی فارسی و گارانتی 1 ساله می باشد.

 

دوربین مداربسته بیسیم xmeye plus مدل sky

دوربین گردان و چرخشی 5 مگاپیکسلی XMEYE PLUS

مینی اسپید دام xmeye plus مدل sky می تواند زاویه 360 درجه ای را در اختیار شما قرار دهد و برای این کار کافیست تا نرم افزار خود را بر روی گوشی هوشمند خود نصب نموده و با استفاده از آن دوربین را در جهات دلخواه خود بچرخانید . زاویه 0 تا 355 درجه در جهت چرخش افقی و 90 درجه ای در حالت عمودی هیچ چیز را از چشمان تیزبین او پنهان نمی کند. 

دوربین چرخشی xmeye plus

 

قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه 256 گیگابایتی

فضای ذخیره سازی این دستگاه قادر خواهد بود تا از کارت حافظه SD کارت با ظرفیت حداکثر 256 گیگابایت را پشتیبانی نماید و بتواند تصاویر را با بالارین کیفیت درون آن ذخیره سازی نمود.

 

دارای سخنگوی فارسی

این دوربین مداربسته ساخت ایران می باشد و در تمام مراحل تنظیم کردن دستگاه دارای سخنگوی فارسی می باشد که باعث میشود در مدت زمان 5 دقیقه بتوان دوربین مداربسته را به تلفن همراه خود متصل نمایید و از آپشن های پرشمار آن استفاده نمایید.

سخنگو فارسی

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

یکی از کاربردی ترین امکانات این دوربین گردان و چرخشی 5 مگاپیکسلی، سیستم تشخیص انسان میباشد و طراحی آن بصورتی است که به محض عبور افراد از جلوی لنز دوربین پیغام هشداری به گوشی همراه شما ارسال می گردد.

تشخیص انسان

فشرده سازی H.265

 فشرده‌سازی پیشرفته H.265 پهنای باند شبکه و استفاده از فضای ذخیره‌سازی را تا 50 درصد با همان کیفیت ویدیو کاهش می‌دهد و از این رو می توان فضای بیشتری را برای ثبت ویدئو ها برای مدت طولانی تر در اختیار داشت.

 

 

آلارم

این دوربین مینی اسپیددام دارای قابلیت آلارم است که به شما امکان مشاهده و اعلام وقوع حوادث یا رویدادهای مشخص شده را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، در صورت تشخیص حرکت غیرمعمول یا نفوذ، دوربین می‌تواند یک الارم را فعال کند و به شما اعلام کند تا شما بتوانید واکنش مناسب را نشان دهید.

این دوربین دارای قابلیت ارسال نوتیفیکیشن‌ها در صورت فعال شدن الارم‌ها است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند در صورت وقوع رویدادهای مشخص شده توسط دوربین، از طریق پیام‌های نوتیفیکیشن به سرعت مطلع شوند و به صورت فوری واکنش نشان دهند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا همواره به رویدادهای مهم و ناخواسته نظارت داشته باشند و در صورت نیاز به محل مورد نظر واکنش مناسب را نشان دهند.

 

سرور داخلی

این دوربین از یک سرور داخلی برای انتقال تصاویر استفاده می‌کند. استفاده از سرور داخلی به امنیت و حفاظت اطلاعات کمک می‌کند. زیرا اطلاعات تصاویر مستقیماً بین دوربین و دستگاه شما منتقل می‌شود و به این ترتیب احتمال نفوذ از طریق شبکه اینترنت کاهش می‌یابد.

 

 

ردیابی هوشمند (Smart Tracking)

از امکاناتی که این دوربین مداربسته وایرلس xmeye plus را خاص  و منحصر بفرد کرده تعقیب سوژه است. با این قابلیت این امکان به شما داده می شود تا بتوان سوژه ای که در معرض دید دوربین است را دنبال نمود و حرکات آن را زیر نظر گرفت.

ردیابی هوشمند

مکالمه دوطرفه

این دوربین مداربسته ایکس می پلاس قابلیت مکالمه دو طرفه بین فرد حاضر در محیط دوربین و فرد صاحب خانه را دارد. به این صورت که یک اسپیکر در پشت بدنه دستگاه صدای مدیر که بوسیله اپلیکیشن در ارتباط است را پخش می نماید و با داشتن یک میکروفون امکان انتقال صدا را نیز میسر می نماید.به این ترتیب حتی اگر در مسافرت یا بیرون از خانه نیز باشید می توانید با افراد داخل منزل گفتگو نمایید.

مکالمه دوطرفه

 

خرید دوربین xmeye plus مدل sky

خرید دوربین Xmeye Plus Sky یکی از مناسب ترین گزینه ها برای افرادیست که می خواهند بدون دردسر نصب و سیم کشی، یک دستگاه کامل و با قیمت ارزان را برای فضای بیرونی منزل خود داشته باشند. فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مجموعه های عرضه کننده سیستم های حفاظتی و نظارتی این امکان را فراهم نموده است تا بدون واسطه و با کمترین قیمت محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین در صورت داشتن سوال درباره این کالا می توانید با شماره گیری تلفن های واحد فروش با کارشناسان ما در میان بگذارید.

 

 



پرسش و پاسخ Xmeye Plus Sky Mini Speed Dome
ارسال پرسش