دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل بیسیم داهوا F4C-LED
دوربین مداربسته 4 مگاپیکسل بیسیم داهوا F4C-LED

دوربین تحت شبکه (بیسیم) 4مگاپیکسل داهوا مدل DAHUA F4C-LED دید در شب رنگی

  • ضد آب رزلوشن 4 مگاپیکسل 1440*2560
  • دارای دید در شب رنگی Full Color
  • پشتیبانی از Micro SD card تا ظرفیت 256GB
  • قابلیت تشخیص انسان
  • درجه حفاظت IP67
  • دارای میکروفن داخلی
  • پشتیبانی از اپلیکیشن اندروید و ios
3,400,000 تومان
18%
2,788,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : یکشنبه, 18 شهریور 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی DAHUA F4C-LED WIFI NETWORK BULLET

دوربین مداربسته بیسیم 4 مگاپیکسلی داهوا مدل F4C-LED

دوربین مداربسته بیسیم داهوا مدل F4C-LED نسبت به برادر خود که با نام Dahua F4C-PV شناخته می شود تفاوت هایی از نظر امکانات دارد که در تغییر قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد. در دوربین بالت تحت شبکه داهوا مدل F4C-LED قابلیت مکالمه دوطرفه وجود نداشته و تنها دارای میکروفون برای ضبط صدای محیط می باشد. همچنین این دوربین مداربسته داهوا بر خلاف نمونه مشابه خود فاقد آژیر صدا و نور می باشد و این بدان معناست که در صورت تشخیص سوژه امکان پخش صدای آژیر و نور چشمک زن ندارد. اما عمده ترین تفاوتی که باید به آن اشاره نمود استفاده از دید در شب رنگی Full Color بجای SmartDual Light می باشد.

در فناوری دید در شب رنگی باید انتخاب نمود که در شب نور ال ای دی برای ثبت تصاویر رنگی روشن باشد یا خیر اما در نسخه هوشمند این آپشن وجود دارد تا تنها در هنگام تشخیص انسان چراغ LED روشن شده و پس از مدتی دوباره خاموش شود. بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا این ویژگی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است یا قیمت کالا، پشتیبانی از کارت حافظه SD تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت، فشرده سازی تصویر برای کاهش 50 درصدی پهنای باند و فضای اشغال شده در کارت حافظه به کمک کدک H.265، گارانتی 2 ساله اصلی، استاندار محافظتی IP67 ضدآب و نصب بسیار آسان از مشخصه های بارز آن بشمار می رود.

 

مشخصات فنی دوربین بیسیم داهوا F4C-LED

  • حسگر تصویری: 1/3 اینچ CMOS
  • حداکثر وضوح: 2560 (H) × 1440 (V)
  • سرعت شاتر الکترونیکی: خودکار/دستی 1/3 s–1/100,000 s
  •  چراغ LED خودکار : 2 عدد (نور گرم)
  • حداکثر دیافراگم :F1.6
  • میدان دید لنز 2.8 میلی متر: H: 98 درجه; V: 55 درجه؛ D: 115
  • میدان دید لنز 3.6 میلی متر: H: 78 درجه; V: 41 درجه; D: 94
  • هوش تشخیص انسان: دارد
  • پشتیبانی از تشخیص دقیق انسان
  • منبع تغذیه: 12 VDC
  • جنس بدنه: فلز + پلاستیک
  • تصویری و صوتی فشرده سازی ویدیو H.264B; H.264; H.264H; H.265

 

بهترین دوربین بیسیم!

این دوربین مداربسته بیسیم داهوا که دارای دو عدد وارم لایت می باشد می تواند نه تنها در روز بلکه در شب نیز تصاویری با کیفیت و با جزئیات دقیق به نمایش می گذارد. رزولوشن 2560 (H) × 1440 (V)می باشد و می تواند تا حداکثر فاصله 30 متر ویدئو های رنگی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

دوربین 4 مگاپیکسل بیسیم داهوا

 

تکنولوژی تشخیص حرکت انسان (Human Detection)

با Human Detection میتوان از حضور افراد در محیطی که دوریبن بیسیم داهوا سری BULLET در آن نصب گردیده مطلع شد. با فعال نمودن این گزینه درصورت تشخیص انسان توسط دوربین مداربسته یک پیغام هشدار برای خریدار ارسال می گردد تا از آن باخبر گردد.

 

حسگر تشخیص حرکت انسان

 

انواع روش های ذخیره سازی 

3 روش کلی برای ضبط تصاویر برای شما مهیا می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. یکی از ساده ترین روش ها خرید کارت حافظه SD است که طبق گفته سازنده درصورت تهیه حافظه 64 گیگابایتی می توان تا 4 روز تصاویر را بر روی آن ذخیره نمود و پس از طی این مدت فیلم های جدید بر روی قدیمی ترین تاریج جایگزین می شوند. این میزان مدت در حافظه 128 گیگ به 8 و در رم 256 به 16 روز افزایش پیدا میکند.

روش دیگر خرید NVR است که امکان ذخیره برای مدت زمان بیشتری را برایتان فراهم میسازد بطوریکه قابلیت پشتیبانی تا هارد 8 ترابایت را دارد و این یعنی چیزی بیشتر از 100 برابر کارت حافظه. البته که این سیستم برای تعداد دوربین های زیاد صرفه اقتصادی دارد و اقتصادی ترین راه برای یک دوربین همان روش اول میباشد. روش سوم هم استفاده از فضای ابری رایگان به مدت 30 روز است که پس از طی شدن این زمان امکان بهره مندی از آن بصورت رایگان وجود ندارد.

ذخیره سازی

 

ضبط صدای محیط

این دوربین فول کالر 4 مگاپیکسل داهوا می تواند برایتان صدای محیط را یا وضوح بسیار بالا ضبط نماید و به این ترتیب شما علاوه بر داشتن یک تصویر با وضوح بالا، صدای اطراف را نیز خواهید داشت. این آپشن ممکن است برای افرادیکه دارای مغازه می باشند و می خواهند بر آن نظارت داشته باشند بسیار کاربردی است.

دوربین تحت شبکه داهوا f4c

قیمت دوربین بیسیم داهوا 4 مگاپیکسل مدل F4C-LED

این دوربین میکروفون دار یکیاز بهترین انتخاب ها برای خریدارانی است که می خواهند علاوه بر ضد آب بودن دستگاه برای استفاده در فضای بیرونی ساختما از رزولوشن بالای آن نیز بهره مند گردند. این دوربین با امکاناتی ایده آل می تواند جایگزین دوربین های معمولی که برای نصب آن نیاز به سیم کشی و هزینه های بالای نصب است گردد. کارشناسان فروشگاه دوبیکا آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره نحوه سفارش و مشاوره خرید دوربین های نظارتی می باشند.

 

کاتالوگ دوربین بیسیم داهوا DH-F4C-LED

کاتالوگ دوربین بیسیم داهوا F4C-LED



پرسش و پاسخ DAHUA F4C-LED WIFI NETWORK BULLET
ارسال پرسش