دوربین تحت شبکه چرخشی داهوا SD2A500HB-GN-AW-PV-S2
دوربین تحت شبکه چرخشی داهوا SD2A500HB-GN-AW-PV-S2

دوربین تحت شبکه گردان 5 مگاپیکسل داهوا DAHUA SD2A500HB-GN-AW-PV-S2

  • رزولوشن 5 مگاپسکل
  • دید در شب رنگی هوشمند Smart Dual Light
  • دارای آژیر داخلی و آلام بصورت نور افکن
  • دارای مکالمه از طریق دوربین بصورت دو طرفه
  • دارای قابلیت تشخیص انسان
  • مدیریت دوربین از طریق اپلیکیشن اندروید و IOS با برنامه DMSS
  • ضد آب و باران و دارای IP66
  • قابلیت چرخش 360 درجه
  • برد دید در شب 30 متر
  • قابلیت اضافه کردن SD Cart تا 512GB
4,200,000 تومان
6%
3,948,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : جمعه, 27 مهر 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی ِDahua 5MP Full-color Network PT SD2A500HB-GN-AW-PV-S2Camera

دوربین تحت شبکه گردان 5 مگاپیکسل داهوا DAHUA SD2A500HB-GN-AW-PV-S2

دوربین بیسیم داهوا 5 مگاپیکل با کد D2A500HB-GN-AW-PV-S2 مناسب برای استفاده در فضای باز از جدیدترین و کامل ترین محصولات دوربین مداربسته بیسیم و تحت شبکه داهوا می باشد که می تواند بصورت گردان و باحداکثر کیفیت 5 مگاپیکسل شروع به فیلم برداری نماید. از دیگر امکاناتی که ارزش خرید دوربین بیسیم داهوا را بیشتر از پیش نموده است عبارت اند از قابلیت مکالمه دوطرفه، داشتن آژیر و فلاشر، تشخیص انسان، امکان فشرده سازی ویدئو برای افزایش 50 درصدی فضای حافظه، استاندارد حفاظتی IP66، پشتیبانی از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت، دید در شب رنگی 30 متری، قابلیت چرخش 360 درجه ای و گارانتی معتبر اشاره نمود.

دوربین گردان بیسیم داهوا dh-sd2a500hb-gnaw-pv

 

فناوری دید در شب رنگی SMART DUAL LIGHT

فناوری جدید دردوربین داهوا با نام چراغ دوگانه هوشمند از یک الگوریتم هوشمند برای تشخیص استفاده می کند و به این تریب تصاویر در شب بصورت سیاه و سفید ضبط می گردند و زمانی که هدف یا سوژهوارد کادر دوربین ظاهر می شود ، دستگاه نورخود را روشن می نماید و شروع به ضبط کردن بصورت رنگی یا فول کالر می نماید و پس از خارج شدن آن از کادر مجدداً به حالت سیاه سفید یا IR بر میگردد. به این ترتیب علاوه بر افزایش طول عمر چراغ های LED به کاهش آلودگی نوری نیز کمک می نماید.

 

 

آژیر

 

تکنولوژِ IVS

یکی از فناوری‌های پیشرفته و کاربردی در سیستم‌های نظارتی است و مخفف کلمه Intelligent Video Surveillance System و به طور کلی به معنای سیستم نظارت تصویری هوشمند در دوربین های تحت شبکه می باشد و دارای 4 حالت می باشد که داهوا DAHUA SD2A500HB-GN-AW-PV-S2 دارای ویژگی Tripwire بوده و این به معنی این است که کاربر می تواند در نرم افزار موجود بر روی DVR یک خط فرضی مشخص کند و هر جسم یا شخصی که از این خط عبور کند دستگاه از تصویر آن برای شما عکسی ارسال می نماید.

 

دوربین چرخشی و وایرلس داهوا 5مگاپیکسل

 

دوربین 5 مگاپیکسلی چرخشی و بیسیم داهوا 

به لطف لنز 5 مگاپیکسلی با حداکثر رزولوشن 2560 × 1920 می توان تصاویری واضح و شفاف را در اختیار داشت و از آن چه برای فضای باز و چه فضای داخلی منزل استفاده نمود.

 

دورین دید در شب رنگی بیسیم داهواdahua

 

ابعاد دوربین

ابعاد دوربین داهوا بیسیم

 

 

مکالمه دوطرفه Two-way Talk

دوربین وایرلس 5 مگاپیکسل داهوا مدل SD2A500HB دارای مکالمه دوطرفه می باشد و نحوه کارکرد آن به این روش میباشد که کاربر با زدن کلید مکالمه بر روی نرم افزار می تواند یک گفتگویی با افرادیکه در محل دوربین حضور دارند انجام دهد. صدای کاربر از طریق اسپیکر در فضا پخش می گردد و صدای محیط نیز با میکروفون تعبیه شده در دوربین انتقال پیدا می نماید.

 

مکالمه دوطرفه

تشخیص انسان

با Human Detection میتوان از حضور افراد در محیطی که دوریبن بیسیم داهوا در آن نصب گردیده مطلع شد. با فعال نمودن این گزینه درصورت تشخیص انسان توسط دوربین مداربسته یک پیغام هشدار برای خریدار ارسال می گردد تا از آن باخبر گردد.

 

تشخیص انسان

مشخصات فنی دوربین 5 مگاپیکسل تحت شبکه داهوا مدل SD2A500HB-GN-AW-PV-S2

  • رزولوشن 5 مگاپسکل
  • دید در شب رنگی هوشمند Smart Sual Light.
  • دارای آژیر داخلی و آلام بصورت نور افکن
  • دارای مکالمه از طریق دوربین بصورت دو طرفه
  • دارای قابلیت تشخیص انسان
  • مدیریت دوربین از طریق اپلیکیشن اندروید و IOS با برنامه DMSS
  • ضد آب و باران و دارای IP66
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 512G
  • قابلیت فشرده سازی تصاویر H.265

 

انواع روش های ذخیره سازی 

3 روش کلی برای ضبط تصاویر برای شما مهیا می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. یکی از ساده ترین روش ها خرید کارت حافظه SD است که طبق گفته سازنده درصورت تهیه حافظه 128گیگابایتی می توان تا 8 روز تصاویر را بر روی آن ذخیره نمود و پس از طی این مدت فیلم های جدید بر روی قدیمی ترین تاریج جایگزین می شوند. این میزان مدت در حافظه 256 گیگ به 16 و در رم 512 به 32 روز افزایش پیدا میکند.

روش دیگر خرید XVR داهوا است که امکان ذخیره برای مدت زمان بیشتری را برایتان فراهم میسازد بطوریکه قابلیت پشتیبانی تا هارد 8 یا 16 ترابایت را دارد و این یعنی چیزی بیشتر از 100 برابر کارت حافظه. البته که این سیستم برای تعداد دوربین های زیاد صرفه اقتصادی دارد و اقتصادی ترین راه برای یک دوربین همان روش اول میباشد. روش سوم هم استفاده از فضای ابری رایگان به مدت 30 روز است که پس از طی شدن این زمان امکان بهره مندی از آن بصورت رایگان وجود ندارد.

ذخیره سازی دوربین بیسیم داهوا

قیمت دوربین مداربسته وایرلس (بیسیم) داهوا مدل DAHUA SD2A500HB-GN-AW-PV-S2

حسگرتشخیص انسان، داشتن آژیر برای دورکردن سارقین، قابلیت چرخش 360 درجه مناسب فضای بیرون ، ضد آب بودن بدنه دستگاه با قابلیت دید در شب هوشمند رنگی و همچنین قابلیت مکالمه دو طرفه و پشتیانی از کارت حافظه SD 512G از مهم ترین پارامتر هایی است که می تواند هریک شما را برای خرید DAHUA SD2A500HB-GN-AW-PV-S2 ترغیب نماید. همچنین قیمت آن به نسبت مزایا و آپشن هایی که در اختیار که این دوربین مداربسته بیسیم کاربر قرار می دهد و عدم نیاز به سیم کشی و هزینه های آن بسیار بصرفه و ارزشمند می باشد.

دوربین چرخشی و گردان dahua

 

 کاتالوگ دوربین بیسیم داهوا DAHUA SD2A500HB-GN-AW-PV-S2

کاتالوگ دوربین داهوا SD2A500HB-GN-AW-PV-S2



پرسش و پاسخ ِDahua 5MP Full-color Network PT SD2A500HB-GN-AW-PV-S2Camera
ارسال پرسش