دوربین وایرلس دام داهوا dahua
دوربین وایرلس دام داهوا dahua

دوربین مداربسته بیسیم داهوا مدل DH-T2A-LED

  • رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل 1920H × 1080V 
  • دید در شب رنگی
  • ضد آب IP67 و مجهز به میکرفون داخلی
  • قابلیت تشخیص انسان
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 256 گیگ
  • دارای اپلیکشین اندروید و ios
3,850,000 تومان
10%
3,465,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Dahua Wireless Camera Model DH-T2A-LED

دوربین وایرلس داهوا مدل Dahua DH-T2A-LED ( دوربین دام بیسیم)

دوربین دام بیسیم داهوا DH-T2A-LED یکی از جدید ترین محصولات دوربین مداربسته بیسیم داهوا می بشد که بدلیل داشتن قابلیت دید در شب رنگی و همچنین عدم نیاز به دستگاه دی وی آر و کابل کواکسیال به یکی از پرطرفدار ترین دوربین های وایرلس تبدیل شده است. لنز 2 مگاپیکسلی از نوع ثابت بوده و قابل چرخش بصورت 360 درجه نیست. ثبت تصاویر با وضوح بالا، قابلیت تشخیص انسان بوسیله هوش مصنوعی، ضبط صدای محیط بوسیله میکروفون داخلی، محافظت در برابر باران و گرد و خاک بدلیل بهره مندی از استاندار IP67، مدیریت دستگاه بوسیله نرم افزار اختصاصی DAHUA، دید در شب رنگی با استفاده از دو لامپ وارم لایت، پشتیبانی از حداکثر حافظه 256 گیگابایتی، فشرده سازی حجم ویدئو ها با فرمت H.265 و گارانتی 2 ساله اصلی از مهم ترین ویژگی های این دوربین مداربسته وایرلس می باشد.

دوربین بیسیم داهوا مدل t2a-led

 

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل بیسیم داهوا

دوربین وایرلس دام داهوا مدل T2A-LED دارای یک لنز 2 مگاپیکسل باکیفیت با رزولوشن 1920 (H) × 1080 (V) بوده که می تواند بیشترین جزئیات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. همچنین حالت های متنوع دید در شب این محصول دست شما را برای انتخاب باز می گذارد و می توانید از بین یکی از حالت های دید در شب فول کالر یا رنگی، سیاه و سفید و حالت بدون IR و FULL COLOR یکی را تنظیم نمایید.

داهوا T2A-LED

 

تصاویر رو رنگی ببین حی تو شب!

تکنولوژی FULL COLOR داهوا شما را قدر میسازد تا بتوانید در 7 روز هفته و بصورت 24 ساعته ویدئو ها را به شکل کاملاً رنگی و با وضوح بالا مشاهده نمایید. این قابلیت بدلیل وجود 2 لامپ LED در بالای لنز امکان پذیر شده و بوسیله حسگر و هوش مصنوعی بکار رفته در این دوربین مداربسته فعال میگردد.

دید در شب رنگی

 

تشخیص انسان (Human Detection)

به کمک فناوری تشخیص انسان (Human Detection) میتوان از حضور افراد در محیطی که این دوربین بیسیم داهوا FULL COLOR در آن نصب گردیده مطلع شد. با فعال نمودن این گزینه درصورت تشخیص انسان توسط DAHUA DH-T2A-LED یک پیغام هشدار برای خریدار ارسال می گردد تا از آن باخبر گردد.

دوربین دم بیسیم dahua

 

دوربین میکروفون دار بیسیم داهوا

یکی از امکاناتی که ممکن است برای بعضی از افراد مهم باشد شنیدن صدای محیط است. این ویژگی شما را قادر می شازد تا بتوانید از مکالمات افراد در محل کار خود مطلع شوید. همچنین این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند صدا و تصویر را بصورت همزمان ذخیره نماید. شما با خرید این دوربین مداربسته میکروفن دار قابلیت های زیادی را برای نظارت و ضبط تصاویر و صدای محیط در اختیار دارید.

 

دوربین میکروفون دار داهوا بیسیم

 

انواع روش های ذخیره سازی 

3 روش کلی برای ضبط تصاویر برای شما مهیا می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. یکی از ساده ترین روش ها خرید کارت حافظه SD است که طبق گفته سازنده درصورت تهیه حافظه 64 گیگابایتی می توان تا 4 روز تصاویر را بر روی آن ذخیره نمود و پس از طی این مدت فیلم های جدید بر روی قدیمی ترین تاریج جایگزین می شوند. این میزان مدت در حافظه 128گیگ به 8 و در رم 256 به 16روز افزایش پیدا میکند.

روش دیگر خرید XVR داهوا است که امکان ذخیره برای مدت زمان بیشتری را برایتان فراهم میسازد بطوریکه قابلیت پشتیبانی تا هارد 8 یا 16 ترابایت را دارد و این یعنی چیزی بیشتر از 100 برابر کارت حافظه. البته که این سیستم برای تعداد دوربین های زیاد صرفه اقتصادی دارد و اقتصادی ترین راه برای یک دوربین همان روش اول میباشد. روش سوم هم استفاده از فضای ابری رایگان به مدت 30 روز است که پس از طی شدن این زمان امکان بهره مندی از آن بصورت رایگان وجود ندارد.

حافظه ذخیره سازی

 

خرید دوربین بیسیم DAHUA T2A-LED

فروشگاه اینترنتی دوبیکا به عنوان بزرگ ترین و باسابقه ترین مجموعه عرضه کننده سیستم های حفاظتی و نظارتی سعی نموده تا محصولاتی با نام تجاری معتبر و کیفیت بالا را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. از این رو می توانید با بررسی دوربین های مداربسته بیسیم داهوا که دارای بیشترین تنوع هستند یکی را انتخاب نموده و با افزودن آن به سبد خرید آن را در کمترین زمان و با قیمتی ارزان از ما تهیه نمایید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. دوربین دام بیسیم داهوا Dahua T2A-LED یک انتخاب مناسب برای خرید و انتخاب یک دوربین مداربسته با امکان نظارت تصویری کامل می باشد.

 

 کاتالوگ دوربین بیسیم داهوا T2A-LED

کاتالوگ دوربین داهوا T2A-LED

 



پرسش و پاسخ Dahua Wireless Camera Model DH-T2A-LED
ارسال پرسش