ارزان ترین دوربین گردان داهوا
ارزان ترین دوربین گردان داهوا

دوربین گردان(Speed Dome) 2مگاپیکسل داهوا مدل SD49225-HC-LA

  • 2 مگاپیکسل HDCVIزوم اپتیکال 25x
  • برد دید در شب 100 متر
  • درجه حفاظت IP66
  • پشتیبانی WDR , 3D DNR
  • دارای تکنولوژی استار لایت
27,800,000 تومان
25%
20,850,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Starlight IR PTZ HDCVI Camera SD49225-HC-LA

دوربین گردان (PTZ) داهوا مدل SD49225-HC-LA با لنز 2 مگاپیکسل

دوربین اسپیددام داهوا مدل SD49225-HC-LA یکی از جدیدترین و ارزان ترین محصولات دوربین مداربسته داهوا می باشد که از امکانات بسیار مناسبی برخوردار بوده و برای فضاهای باز بهترین گزینه می باشد. بدلیل فاصله کانونی متغیر 4.8 الی 120 میلی متری در لنز این دستگاه ما قادر به داشتن زوم اپتیکالی 25 برابری می باشیم که بر خلاف زوم های دیجیتال معمول و رایج در دیگر دوربین ها شاهد بی کیفیت شدن و از دست دادن جزئیات در تصویر نبوده و می توان با کیفیت بسیار بالا و با بیشترین وضوح از جمله پلاک ماشین را از فواصل دور بصورت دقیق و خوانا روئت نمود. PTZ مخفف کلمه Pan-Tilt-Zoom می باشد. به این معنی که قابلیت چرخش در راستای افقی و عمودی و زوم کردن بر روی هدف را دارند و عموماً توسط اپراتور مدیریت و پایش می شود هرچند که می توان 8 نقطه را بطور پیش فرض برای دستگاه مشخص نمود که در فاصله های زمانی به طور خودکار چرخش نماید اما این امر معایبی همچون داشتن نقطه کور بدلیل چرخش مداوم را داراست.

داشتن فناوری استارلایت به شما کمک می کند تا با داشتن کمترین نور محیط نیز تصاویر رنگی در شب دریافت نمایید. داشتن امکاناتی چون تکنولوژی 3D DNR با حداکثر قدرت 120dB (که علاوه بر کاهش نویز فریم به فریم، نویز نقطه‌ای را نیز کاهش می‌دهد به این ترتیب که نویز نقطه‌ای هر پیکسل را با پیکسل کناریش مقایسه می‌کند و نویزهای ناخواسته پیدا شده داخل فریم را ازبین می‌برد)، قابلیت فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه در حالت فول اچ دی 1080P و حداکثر 60 فریم بر ثانیه در حالت 720P، دید در شب مادون قرمز تا برد 100 متر، استاندارد حفاظتی IP66 (عدم نفوذ پذیری آب و باران)، گارانتی 2 ساله معتبر و اصلی از مهم ترین ویژگی های  Dahua SD49225-HC-LA است.

مشخصات فنیdh-sd49225-hc-la

 

مشخصات فنی دوربین گردان 2 مگاپیکسل داهوا مدل SD49225-HC-LA

  •  دوربین مداربسته Starlight  داهوا
  •  دوربین چرخشی با قابلیت تغییر زاویه دوربین در جهت افقی و عمودی
  • بزرگ نمایی تصویر تا 25 برابر (اپتیکال)
  • زوم دیجیتال 16 برابری
  •  کیفیت تصویر Max.25/30fps@1080P
  •  دارای قابلیت WDR,Day/Night(ICR),Ultra DNR,AWB,AGC,BLC
  • پشتیبانی از Up to 300 presets, 5 auto scan, 8 tour, 5 pattern
  • دید در شب تا مسافت 100 متر
  • دارای ورودی صدا
  • دارای دو کانال ورودی و یک کانل خروجی آلارم
  • دارای قابلیت ضد مه الکترونیکی
  •  برق مصرفی DC 12V/3A
  • فاصله کانونی لنز 4.8 –120 میلی متر
  • وزن ناخالص 4.2 kg
  • گارانتی 2 ساله اصلی

بسته بندی محصول

زوم اپتیکال 25 برابری

زوم اپتیکال بهترین نوع زوم می باشد زیرا تصاویری که ارایه می دهد بر اساس دستکاری امواج نوری است که به سنسور تصویر می رسد بنابراین تصاویر بدون اینکه افت کیفیت داشته باشند بزرگ دیده می شوند.زوم اپتیکال بهترین روش برای بزرگ کردن اندازه سوژه‌ها در مواقعی است که شما امکان نزدیک‌تر شدن به سوژه به صورت فیزیکی را ندارید. در پایین می توانید نمونه کیفیت زوم اپتیکال این دوربین اسپیددام داهوا SD49225-HC-LA را مشاهده نمایید.

زوم اپتیکال

دارای براکت نصب

به همراه دوربین مداربسته گردان dahua sd49225-hc-la یک براکت نصب نیز در بسته بندی قرار داده شده است مه مناسب برای نصب آن بر روی دیوار می باشد. لازم به ذکر است که باتوجه به وزن بالای دوربین نیاز است که براکت بصورت صحیح و درست به دیوار متصل گردد تا از ایجاد خسارت جلوگیری شود.

براکت نصب

فناوری BLC

اختلاف سطح نور در محیطهای مختلف یکی از مشکلات اصلی دوربین‌های مدار بسته است. این مشکل زمانی ایجاد می شود که یک منبع نور قوی (مانند نور خورشید) در یک محیط نسبتا تاریک وجود داشته باشد. وجود منبع نور در یک محیط تاریک باعث خواهد شد دیافراگم دوربین بسته شود و قسمت‌های کم‌نورتر به صورت کاملا تاریک به نمایش دربیایند. مکانیزم BLC یکی از مکانیزم‌های اصلاح‌کننده این مشکل است. در این مکانیزم قسمت‌های پرنور تصویر نادیده گرفته می‌شوند.

فناوری بی ال سی

دارای استاندارد حفاظتی IP66

این دوربین مداربسته اسپید دام داهوا 2 مگاپیکسل دارای پروتکل IP66 می باشد، لذا این دوربین با توجه به بهره مندی از این پروتکل در برابر نفوذ آب، باران و رطوبت و همچنین نفوذ گرد و غبار کاملا مقاوم می باشد.همچنین این دوربین در گرما و سرما می تواند به کارایی خود ادامه دهد بطوریکه در گرما 60+ درجه و در سرما 40- درجه می باشد بدون هیچ مشکلی بهترین عملکرد را دارد.

دوربین اسپید دام داهوا

با کمترین نور دید در شب رنگی داشته باش

فناوری Starlight دوربین را قادر می سازد تا در محیط های کم نور، تصویری رنگی ثبت کند. این فناوری ثبت تصاویر را به صورت سیاه و سفید نیز امکان پذیر می کند. برای این تغییر در ثبت تصاویر به شرایط نوری محیط وابسته است. با این وجود اگر تصاویر به صورت سیاه و سفید نیز ثبت شود کیفیت و وضوح بهتری نسبت به دوربین مداربسته فاقد فناوری Starlight دارد.سیستم های نظارتی استارلایت از جهت وضوح و کیفیت تصویر در شرایط کم نور و تاریک توانایی بیشتری نسبت به دوربین های مبتنی بر IR دارند. در دوربین مداربسته مبتنی بر IR باید در طول شب LED های مادون قرمز دائماً روشن باشند. در حالی که دوربین های Starlight به لطف سنسورهای پیشرفته، از نور محیط برای ثبت تصاویر نهایت استفاده را می برد. این دوربین برای ضبط تصاویر دید در شب رنگی نیاز به حداقل نور 0.005 LUX نوری دارد.

سنسور ستارلایت داهوا

 

فناوری 3DNR 

3DNR نوع ارتقا یافته قابلیت DNR است که می تواند در شرایط نوری کم، نویز تصاویر را کاهش داده و تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت تصاویر داشته باشد.

کاهش نویز

 

قیمت دوربین مداربسته گردان(اسپید دام) داهوا SD49225-HC-LA

بدلیل قیمت مناسب و امکانات بسیار بالای SD49225-HC-LA باعث شده است تا عده زیادی از خریداران دوربین های مداربسته گردان به سمت این محصول جذب شوند و از این رو لقب ارزان ترین و خوش قیمت ترین دوربین اسپید دام به آن داده شود. در صورت نیاز به تهیه این کالا می توانید ب افزودن آن به سبد خرید و تکمیل اطلاعت کاربری و نحوه ارسال مرسوله، آن را در کمترین زمان و با گارانتی اصلی 2 ساله درب منزل تحویل بگیرید. همچنین فروشگاه دوبیکا آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان گرامی می باشد فلذا می توانید با شماره گیری تلفن های مجموعه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

کاتالوگ PTZ داهوا SD49225-HC-LA

کاتالوگ دوربین گردان داهوا



پرسش و پاسخ Starlight IR PTZ HDCVI Camera SD49225-HC-LA
ارسال پرسش