دستگیره دیجیتال سامسونگ مدل SHP-P50

  • باز شدن از طریق اثر انگشت ، رمز و کلید
  • دارای حالت تایید دوگانه و حالت حریم خصوصی
  • دارای قفل شب بند و سیستم هشدار
35,000,000 تومان
5%
33,250,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Samsung SHP-P50

دستگیره دیجیتال سامسونگ مدل SHP-P50

قفل دیجیتال دستگیره سامسونگ مدل SHP-P50 یک نمونه بسیار برتر از برند کره ای است که برای منازل و محیط های کار مناسب می باشد. هنگام خرید این محصول، توصیه می شود به انواع مدل های مختلف آن توجه کنید تا انتخاب مناسب و کارآمدی داشته باشید. این مدل دارای کلید مکانیکی برای باز کردن از بیرون و همچنین از داخل می باشد. این قفل یکی از مدل های اثر انگشتی در خط محصولات سامسونگ می باشد. همچنین، دستگیره دیجیتال سامسونگ از انواع مختلفی از جمله اهرمی و دستگیره پول و پوش مانند دستگیره دیجیتال SHS-P718 پشتیبانی می کنند. در مورد مدل P50 از تکنولوژی دستگیره کاملاً اتوماتیک استفاده شده است. در ادامه متن به برخی خصوصیات و ویژگی های این قفل هوشمند اشاره خواهیم کرد.

 

ویژگی های ظاهری دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-P50

قفل سامسونگ P50

قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHP-P50 یکی از محصولات موجود در بازار است. این قفل دارای ابعاد ۸۰٫۲ (عرض)*۳۷۷٫۲ (طول)*۶۷٫۷ (عمق) می‌باشد و به رنگ مشکی تولید شده است. مغزی آن از جنس فولاد ضد زنگ بوده و در برابر برش مقاوم می‌باشد. SHP-P50 را می‌توانید روی درهای چوبی، ضد سرقت و فلزی نصب کنید. این قفل هوشمند از جمله قفل های دیجیتالی هوشمند سامسونگ در بازار می باشد.

 

ویژگی های فنی دستگیره دیجیتال سامسونگ SHP-P50

بطور کلی این قفل دیجیتالی هوشمند دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی است و به دلیل داشتن صفحه کارتخوان، کلید مکانیکی، اثر انگشت و صفحه کلید به چهار روش قابل باز و بسته کردن می باشد. در ادامه به ویژگی های آن خواهیم پرداخت:

 

روش های بازکردن درب

قفل و دستگیره سامسونگ مدل shp-p50 امکان دسترسی دادن به 50 اثرانگشت را دارد. این سنسور بصورت خازنی و غیرقابل کپی بوده و بدین وسیله فقط با داشتن الگوی اثرانگشت شخص قابل بازگشایی نیست. تنها درصورتی قفل باز می شود که عملیات پردازش و شناسایی شخص و هویت آن فرد به درستی انجام شود. این ویژگی ایمن ترین نوع دسترسی درمیان دیگر انواع بایومتریک می باشد. چرا که تنها درصورت قراردادن بافت زنده ای که در آن جریان خون وجود دارد هویت شخص تایید می شود. این ویژگی زمانی به کار می آید که دیگر فردی نمی تواند با داشتن الگوی اثرانگشت شما قفل را باز کند. در دستگیره هوشمند سامسونگ مدل shp-p50 سنسور خاص و هوشمندی به نام IR تعبیه شده است بدین صورت که به هنگام تاریکی و عدم وجود نور کافی این سنسور، نزدیک شدن فرد به درب را تشخیص می دهد. سپس صفحه LED روشن شده و فرد می تواند رمز عبور را وارد کند.

بطور کلی این قفل هوشمند توانایی تعریف 50 رمز و همچنین یک رمز ادمین برای دسترسی به منوی تغییر و مدیریت رمز ها و اثرانگشت هارا داراست. علاوه بر این موارد یکی از شاخص ترین این ویژگی ها می توان به نمایش تصادفی جای اعداد اشاره کرد که توسط آن امکان حدس زدن از روی مکان اعداد و همچنین رد اثر انگشت نفر قبلی نماند. قفل دیجیتالی سامسونگ مدل shp-p50 دارای قابلیت بازگشایی با تگ و کارت را نیز دارا می باشد. این کارت ها غیرقابل کپی هستند و امنیت خوبی به درب شما می دهند. همچنین شما می توانید درب را توسط کلید فیزیکی آن نیز باز و بسته کنید. همچنین این قفل و دستگیره می توانید به ریموت و آیفون تصویری نیز متصل شود تا افراد تا شعاع 20 متری بتوانند درب را باز کنند و نیاز به مراجعه به درب نباشد.

 

روش های بازکردن درب توسط دستگیره p50 سامسونگ

 

قفل شدن اتوماتیک درب با دستگیره دیجیتال سامسونگ

دستگیره قفل هوشمند shp-p50 مغزی هوشمندی دارد که به واسطه آن به هنگام بسته شدن درب پس از گذشت چند ثانیه درب بصورت خودکار قفل می شود. این یکی از شاخص ترین تفاوت های قفل های درب معمولی و دیجیتالی است. دیگر نیاز نیست نگران فراموش کردن قفل کردن درب بعد از خروج باشید و یا نگران فراموش کردن و یا نکردن کلید بعد از قفل کردن درب بعد از خروج باشید. بارها دیده شده افراد چندین بار چنین مشکلاتی برایشان رخ داده است.

 

حریم خصوصی با قفل کردن از داخل

با وجود قفل دیجیتالی سامسونگ مدل p50 می توانید آپشن کاربردی را فعال کنید به طوری که درب از داخل قفل می شود و افراد خارج از اتاق با هیچ یک از روش های ورودی نمی توانند داخل اتاق شوند. این مورد خصوصا در برخی جلسات کاری که نیاز است بدون مزاحمت انجام گیرد بسیار می تواند کاربردی و مفید باشد. تنها دسترسی افراد در این روش به داخل اتاق از طریق کلید فیزیکی می باشد.

 

دارا بودن سیستم های آژیر هشداری

دستگیره هوشمند سامسونگ shp-p50 به عنوان یک قفل ضد سرقت دارای آلارم ضد سرقت می باشد. با این آلارم درصورت تشخیص هرگونه رفتار مشکوک و فشار برای باز کردن درب به مانند تلاش برای شکست درب توسط دیلم، شروع به آژیر کشیدن می کند. همچنین درصورت استفاده از دسترسی های مشکوک مانند ورود چند باره، رمز اشتباه و... آلام ضد سرقت آژیر خواهد کشید. سیستم ضد شوک الکتریکی برای جلوگیری از خرابی قفل در برابر اعمال برق اضافی است. این دستگیره همچنین دارای آلارم ضد حریق نیز می باشد. این آلارم به شکلی است که با بالارفتن دما بیش از اندازه و تشخیص توسط سنسور های آن، شروع به آژیرکشیدن می کند. بدین وسیله کاربران متوجه حریق شده و می توانند اطفاء حریق به موقع را انجام دهند.

 

جمع بندی و خرید دستگیره هوشمند سامسونگ shp-p50

دستگیره دیجیتال سامسونگ

بطور کلی دستگیره قفل هوشمند دیجیتالی سامسونگ مدل SHP-P50 مدلی کارآمد و به صرفه از مدل های دستگیره هوشمند سامسونگ می باشد. برای نگهداری بهتر و افزایش طول عمر آن بهتر است از باتری های اورجینال و اصلی استفاده کنید. باتری های فیک عموما به برد قفل های دیجیتالی آسیب می زنند. همچنین تعویض به موقع باتری می تواند از سولفاته شدن قفل جلوگیری کند. برای خرید این دستگیره دیجیتالی از طریق وبسایت دو بی کا ثبت سفارش کنید تا این محصول را در محل تحویل بگیرید. محصولات سامسونگ دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماهه می باشد.



پرسش و پاسخ Samsung SHP-P50
ارسال پرسش