یو پی اس 220 ولت کرکره برقی UPS 220V

  • یو پی اس 220 ولت AC
  • کشور سازنده: ویتنام
  • امکان تردد تا 10 بار در قطعی برق
  • ترانس بزرگ مناسب برای کرکره ساید و توبلار
  • سیستم آنتی کرش دار
  • حداکثر توان 500 کیلوگرم و 380 وات
6,350,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی UPS 220V Roller Shutter Motor

یو پی اس 220 ولت، باطری پشتیبان کرکره برقی

با برقی شدن ورودی های پارکینگ منازل و اماکن مختلف، تردد بسیار آسان تر شد. هرچند با وجود برقی شدن آنها مشکل جدیدی پدید آمد؛ زمانی که برق می رفت عملا دسترسی مختل میشد. در گذشته فقط باکس باطری 24 ولت در بازار موجود بود. اما امروزه شما میتوانید حتی درصورت 220 ولت بودن موتور کرکره خود، آن را با خرید یک دستگاه یو پی اس 220 ایکوال تجهیز کنید. دستگاه یو پی‌ اس (برق اضطراری) ایکوال یک منبع تغذیه بدون وقفه است که باعث تأمین برق مورد نیاز در زمان برق شهر و همچنین محافظی مناسب در برابر نویزها و نوسان ها است.

موتور ساید

 

بهترین یو پی اس کرکره برقی ساید و توبلار

موتور کرکره برقی ساید یا توبولار به جمله موتور های کرکره برقی می گویند که بر روی درب خانه‌ها و آپارتمان‌ها قرار می‌گیرد و سایزهای متنوعی دارد. بهترین یو پی اس بر اساس تعداد دفعات باز و بسته شدن درب برقی و همچنین قدرت موتور آن کرکره انتخاب می‌شود.امروزه اغلب پارکینگ‌ها، خانه‌ها و مراکز خرید نیاز به درب اتوماتیک دارند تا نیاز به نیروی انسانی برای باز و بسته کردن آن‌ها نباشد. این درب ها و کرکره ها از سیستم اتوماتیک برای ورود و خروج استفاده می‌کنند. در صورتی که برق شهری قطع شود، بایستی از یو پی اس برای کنترل کرکره برقی استفاده کرد. بسیاری از دستگاه های باطری پشتیبان UPS، تنها برای موتورهای DC طراحی شده اند. هرچند برند موتور کرکره برقی ایکوال علاوه بر وارد کردن موتور ساید کرکره برقی، از دستگاه ups خود که با ولتاژ 220 کار می کند نیز رونمایی کرد.

 

خرید یو پی اس کرکره برقی

باتری بک آپ موتور ساید کرکره برقی در هنگامی که برق محل به هر علتی قطع شود به صورت اتوماتیک برق را وارد مدار کرده و نیروی باز و بسته شدن موتور را تامین می کند (حداکثر 10 بار) ریموت کنترل لرنینگ قرار داده شده روی این دستگاه، بسته به نیاز مشتری، در دو مد 1CH ویا 5CH کار می کند. امکان تنظیم زمان بسته شدن اتوماتیک، نصب فلاشر و چشمی فتوسل که مورد تقاضای اکثر مشتریان است در این دستگاه وجود دارد، همچنین علاوه بر چشمی فتوسل، می توان از لیمیت سوییچ، جهت تشخیص مانع استفاده کرد. با خرید یک دستگاه یو پی اس کرکره برقی مخصوص ولتاژ 220، عبور و مرور خود را حتی در قطعی برق بیمه کنید. فروشگاه اینترنتی دوبیکا با بیش از ده سال تجربه در امر فروش موتور کرکره برقی و جک پارکینگی، تضمین بالاترین کیفیت و خدمات را به شما ارائه می دهد.



پرسش و پاسخ UPS 220V Roller Shutter Motor
ارسال پرسش