جک پارکینگ درب ریلی پرشین پاور 2000
جک پارکینگ درب ریلی پرشین پاور 2000

جک درب کشویی پرشین پاور مدل 2000 به همراه 4 متر ریل فولادی

  • مناسب برای درب هایی تا حداکثر وزن 2000 کیلوگرم و عرض 4 متر
تماس بگیرید
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی PERSIAN POWER SLIDING GATE MODEL 2000

جک پارکینگی پرشین ریلی مدل 2000

عموماً جک درب پارکینگ درب ریلی که در ایران تولید می شوند به سه مدل 1000،1500و 2000 تقسیم بندی میشوند که اعداد گفته شده را می توان بیانگر حداکثر وزنی که دستگاه تحمل می کند دانست بطوریکه برای درب هایی با حداکثر وزن هزار کیلوگرم از جک ریلی 1000 استفاده می شود. موتور درب ریلی 2000 پرشین پاور یک محصول قدرتمند و با طول عمر بالاست که برای درب های بسیار سنگین مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد. طبق پیشنهاد سازنده نباید از عرض درب هایی بیش از 4 متر برای نصب جک ریلی پرشین استفاده نمود چراکه این دستگاه ها برای مصارف مسکونی طراحی و تولید شده اند و برای مصارف صنعتی با دهانه های بالای 5 مترهمانند درب کارخانه میبایست از مدل های صنعتی یا موتور های شناور در روغن بهره گرفت که در مدل های خارجی دو برند مطرح جک ریلی نایس و جک ریلی کویکو در این زمینه پرچمدار میباشند و در برند های ایرانی نیز میتوان به سیماران 2000 اشاره نمود. 

این درب اتوماتیک 2000 کیلویی دارای امکاناتی از قبیل قیمت مقرون بصرفه و اقتصادی، کیفیت بسیار بالا، مدار فرمان هوشمند، موتور 220 ولتی قدرتمند، استفاده از استاندارد حفاظتی IP44 برای جلویگری از ورود گرد و غبار و قطرات باران، گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله و حرکت آرام و بیصدا اشاره نمود. در ادامه به بررسی دقیق تری از این محصول خواهیم پرداخت.

جک درب ریلی پرشین پاور

استفاده از مدار فرمان هوشمند

یکی از نقاط قوت مدار فرمان های پرشین پاور، هوشمندانه بودن و داشتن صفحه نمایش سون سگمنتی است که به نصاب این اجازه را می دهد تا بتواند نصب جک پارکینگی را بصورت دقیق تری تنظیم و اجرا نماید. استفاده از سیستم بسته شدن خودکار درب پس از خارج یا وارد شدن ماشین، استفاده از سیستم دو سرعته برای حرکت روان و بدون ضربه و ... از جله ویژگی های این برد کنترل می باشد.

مدار فرمان

4 متر ریل رایگان

این کمپانی،به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین بالا بردن فروش محصولات خود به همراه محصول 4 متر ریل دنده شانه ای فولادی عرضه می نماید تا دیگر نیازی به خرید و پرداخت هزینه جداگانه توسط خریدار نباشد. لازم به ذکر می باشد اگر عرض درب بیشتر از مقدار تعیین گردیده باشد، پرداخت هزینه به عهده مشتری میباشد.

 

فروش ویژه جک پارکینگی پرشین پاور به قیمت درب کارخانه

اگر بدنبال یک جک درب ریلی ارزان قیمت و باکیفیت هستید ما به شما محصولات جک درب پارکینگ پرشین پاور را پیشنهاد میدهیم که بزرگ ترین تولید کننده در این حوزه در ایران محسوب میشود. فروشگاه دوبی کا به عنوان نماینده رسمی این کارخانه اقدام به عرضه این محصولات بصورت فروش ویژه و با قیمت درب کارخانه نموده است تا همه ی کاربران بدون دغدغه مالی بتوانند از آن بهره مند شوند. 

 

خرید جک پرقدرت اما ارزان قیمت!

برای اینکه بتوانید درب های سنگین را اتومات نمایید می بایست باتوجه به وزن و عرض درب اقدام به خرید دستگاه نمایید. به عنوان مثال درب های بسیار سنگین که وزتنی بین 1500 تا 2000 کیلوگرم دارند و عرض آنها بیشتر از 4 متر نباشد خرید جک ریلی پرشین پاور 2000 توصیه میگردد.

 

گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله

از مزیت هایی که بسیار به چشم می آید تضمین کالای خریداری شده و نحوه خدمات رسانی است که آن برند را با ارزش یا بی ارزش می نماید. این شرکت با در نظرگرفتن این نیاز تولیدات خود را با ضمانت نامه 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می نماید.

کاتالوک جک ریلی پرشین پاور



پرسش و پاسخ PERSIAN POWER SLIDING GATE MODEL 2000
ارسال پرسش