دستگاه ضبط کننده دوربین مداربسته سیمکارتی
دستگاه ضبط کننده دوربین مداربسته سیمکارتی

دی وی آر 4 کانال سیمکارت خور Xmeye plus

  • تامین اینترنت دستگاه از طریق سیمکارت
  • ارسال پیامک در صورت تشخیص حرکت و ...
  • قابلیت پشتیبانی از اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، شاتل
  • پشتیبانی از دوربین های تا 5 مگاپیکسل
4,500,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی DVR Xmeye plus 4 Channel

دی وی ار 4 کانال سیمکارت خور XMEYE PLUS

DVR سیمکارتی 4 کانال Xmeye plus امکان مشاهده دوربین های مداربسته به وسیله نرم افزار XMEYE PLUS یکی از بزرگ ترین مزیت های این دی وی آر سیمکارت خور 4 کانال بشمار می رود. برای بهره مندی از این قابلیت تنها کافیست تا با خرید یک سیمکارت و فعال سازی بسته اینترنت برای او به و قرار دادن آن بر روی جای تعبیه شده بتوان تصاویر را با به راحتی در روی موبایل هوشمند خود مشاهده نمایید. امکان مدیریت و دیدن فیلم های ضبط شده و همچنین کاربری بسیار روان و راحت این DVR سیمکارتی باعث گردیده تا از این محصول استقبال بسیار خوبی شود. قابلیت ذخیره با کیفیت FULL HD، داشتن خروجی صدا برای اتصال دوربین های میکروفون دار، پشتیبانی از دوربین های چرخشی یا گردان، پشتیبانی از یک هارد با حداکثر فضای 5 ترایابت، منوی فارسی به همراه تقویم شمسی و همچنین کیفیت ساخت بالا از جمله بارز ترین ویژگی های این دستگاه ضبط کننده تصویر سیمکارتی میباشد.

دی وی ار xmeye plus

مشخصات فنی دی وی ار 4 کانال سیمکارت خور XMEYE PLUS

  • کیفیت ضبط تصاویر 1080P
  • پشتیبانی از 2 دوربین میکروفون دار
  • خروجی HDMI , VGA, VIDEO
  • پشتیبانی از دوربین های گردان
  • انتقال تصویر برروی موبایل
  • کیفیت ضبط عالی
  • مشاهده تصویر بدون نیاز به استفاده از فیلتر شکن
  • پشتیبانی از یک هارد تا ظرفیت 6 ترابایت
  • دارای دو عدد پورت usb

راهنمای خروجی و وردی های دی وی ار

فضای ذخیره سازی

این دستگاه ضبط تصاویر 4 کانال سیمکارتی قادر است از 1 هارد تا ظرفیت 6 ترا بایت پشتیبانی کند. هارد دستگاه باید به صورت SATA باشد و از طریق کابل های SATA داخل دستگاه متصل می شود.

 

انواع رابط ها

پورت شبکه , HDMI , VGA , USB 2.0 , RCA , جک 3.5 میلی‌متری ورودی صدا , جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا و پورت BNC از جمله ورودی و خروجی های این دستگاه بوده که دارای مشخصات بسیار قابل قبولی می باشد.

 

 انتقال تصویر پر سرعت و بدون قطعی

بدلیل اینکه سرورهای این محصول در داخل کشور تامین می گردد لذا به همین خاطر مشکلاتی از قبیل فیلتر بودن و کندی ارسال ویدئو ها وجود ندارد و بناراین در کمترین زمان و در کوتاه ترین مدت انتقال دیتا داده ها صورت میگیرد.

 

قابلیت پشتیبانی از دوربین های میکروفون دار

از پورت ورودی صدای دستگاه برای اتصال دوربین مداربسته جهت ضبط صدای محیط می‌توان استفاده کرد. اگر از دوربین مداربسته میکروفون دار در سیستم نظارتی خود استفاده می‌کنید، پس از اتصال آن به سوئیچ از طریق کابل شبکه صدا و تصویر همزمان ضبط خواهد شد و جای نگرانی نخواهد بود.

 

قیمت DVR 4 کانال سیم کارت خور

درصورتیکه می خواهید در مسافرت و یا هر وقتی که اراده می کنید از اتفاقات داخل یا بیرون از ساختمان خود مطلع شوید تنها کافیست تا با خرید دی وی ار 4 کانال سیمکارت خور بدون دغدغه و در سریع ترین زمان فیلم های ضبط شده یا آنلاین را مشاهده نمایید.این DVR ارزان قیمت باتوجه به آپشن ها و قابلیت های پرشمار خود دارای قیمت اقتصادی و بصرفه ای می باشد و برای تهیه این دستگاه تنها کافیست تا با افزودن آن به سبد خرید خود و پرکردن اطلاعات مورد نیاز، نحوه ارسال آن را به اختیار خود مشخص نموده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکنم درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات دوربین مداربسته Xmeye plus دارای یکسال گارانتی می باشند.

 



پرسش و پاسخ DVR Xmeye plus 4 Channel
ارسال پرسش