دستگاه ضبط کننده تصاویر سیمکارت خور xmeye plus
دستگاه ضبط کننده تصاویر سیمکارت خور xmeye plus

دستگاه 8 کانال سیمکارتی Xmeye Plus

5,500,000 تومان 5,300,000 تومان
تاریخ بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 آبان 1403
موجود است
آماده ارسال
مشاهده علاقه مندی ها

تحویل اکسپرس

پرداخت در محل

ضمانت اصل بودن

ارسال به تمام نقاط

بسته بندی زیبا

نقد و بررسی اجمالی Xmeye Plus 8ch DVR

دی وی آر 8 کانال سیمکارت خور Xmeye Plus

دستگاه ضبط تصاویر ایکس می پلاس سیمکارتی یکی از راحت ترین روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی گوشی هوشمند شما می باشد و به این ترتیب نیازی به تهیه یک مودم برای مشاهده تصاویر بصورت زنده را نخواهید داشت. این دستگاه که قابلیت اتصال 8 عدد دوربین را داراست بوسیله نرم افزار xmeye plus مدیریت می شود. از مزایای این نرم افزار عدم نیاز به فیلترشکن بوده و به این ترتیب بدون دردسر و کندی سرعت می توانید تصاویر را رویت نمایید. از قابلیت های این دستگاه می توان به پشتیبانی از یک هارد با ظرفیت حداکثر 6 ترابایت، امکان تصال 4 عدد دوربین میکروفون دار، دارای منوی فارسی و تقویم شمسی، پشتیبانی از همه اپراتور های همراه،دارای پورت های HDMI،VGA،AV، گارانتی 12 ماهه، پشتیبانی از دوربین های با کیفیت Full HD و کیفیت ساخت بالا اشاره نمود.

دی وی ار xmeye plus

فضای ذخیره سازی

این دستگاه 8 کانال سیمکارتی قادر است از 1 هارد تا ظرفیت 6 ترا بایت پشتیبانی کند. هارد دستگاه باید به صورت SATA باشد و از طریق کابل های SATA داخل دستگاه متصل می شود.

 

انواع رابط ها

پورت شبکه , HDMI , VGA , USB 2.0 , RCA , جک 3.5 میلی‌متری ورودی صدا , جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا و پورت BNC از جمله ورودی و خروجی های این دستگاه بوده که دارای مشخصات بسیار قابل قبولی می باشد.

 

 انتقال تصویر پر سرعت و بدون قطعی

بدلیل اینکه سرورهای این دستگاه ضبط تصاویر در داخل کشور تامین می گردد لذا به همین خاطر مشکلاتی از قبیل فیلتر بودن و کندی ارسال ویدئو ها وجود ندارد و بناراین در کمترین زمان و در کوتاه ترین مدت انتقال دیتا داده ها صورت میگیرد.

 

قابلیت پشتیبانی از دوربین های میکروفون دار

از پورت ورودی صدای دستگاه برای اتصال دوربین مداربسته جهت ضبط صدای محیط می‌توان استفاده کرد. اگر از دوربین مداربسته میکروفون دار در سیستم نظارتی خود استفاده می‌کنید، پس از اتصال آن به سوئیچ از طریق کابل شبکه صدا و تصویر همزمان ضبط خواهد شد و جای نگرانی نخواهد بود.

 

پشتیبانی از همه ی اپراتور های تلفن همراه

این محصول از تمام اپراتور های تلفن همراه پشتیبانی نموده و کاربر می تواند باتوجه به آنتن دهی بهتر هر یک از آنها در محل نصب از اینترنت آن بهره مند شود. لازم به ذکر است که شما می بایست یک بسته اینترنتی پیش از اتصال آن به DVR تهیه نمایید.

 

خرید دی وی آر 8 کانال سیمکارتی 

درصورتیکه می خواهید در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا، محصول خریداری شده از امکانات مناسبی نیز برخوردار باشد خرید دی وی آر 8 کانال سیمکارتی بهترین گزینه برای شما می باشد و مشکلاتی مانند قطعی و یا فیلتر بودن سرور را نیز نخواهید داشت و بدون محدودیت و با استفاده از سیمکارت های تلفن همراه با سرعتی بالا تصاویر را مشاهده خواهید کرد.



پرسش و پاسخ Xmeye Plus 8ch DVR
  • کاربر سایت جمعه، 20 مهر 1403

    قابلیت نصب دوربینهای ای پی هم دارد؟

    ثبت پاسخ
    • پاسخ :

      درود ، خیر فقط قابلیت نصب دوربین های AHD فراهم است.

ارسال پرسش